با SleepSure  خواب کودک‌ دلبندتان را تنظیم کنید

سازندگان SleepSack محبوب، دستگاه پوشیدنی با نام SleepSure برای نوزادان عرضه کرده اند که با ارائه هشدارهای قابل تنظیم، به ردیابی خواب نوزاد در خانه یا در حرکت کمک می‌ کند.

سازندگان SleepSack محبوب، دستگاه پوشیدنی با نام SleepSure برای نوزادان عرضه کرده اند که با ارائه هشدارهای قابل تنظیم، به ردیابی خواب نوزاد در خانه یا در حرکت کمک می‌ کند.

به گزارش تکناک، لوازم الکترونیکی پوشیدنی مدرن تقریباً همه شامل قابلیت ردیابی خواب می‌شوند، اما بیشتر آنها برای استفاده بزرگسالان ساخته شده اند.

با وجود ارائه قابلیت ردیابی خواب توسط چندین مانیتور کودک معمول، Halo SleepSure یک وسیله بندی بی‌نظیر است که به پای کودک ۰ تا ۱۸ ماهه بسته‌می‌شود و مواردی مانند ضربان قلب، تشخیص غلت، دمای پوست و حرکت وی را بررسی می‌کند.

این دستگاه هشدارهای قابل تنظیم و دیدگاه‌هایی ارزشمند برای خواب، از جمله داده‌های پیشین خواب را به منظور کمک به والدین برای تنظیم مطلوب محیط خواب برای کودک را نوید می‌دهد.

این دستگاه حتی شامل یک حالت در حال حرکت با امکان ردیابی خواب کودک حین رانندگی، پیاده‌روی با کالسکه، در حال انجام کارهای بیرون از منزل و ماجراجویی‌های بیشتر در فضای باز می‌شود.

Halo SleepSure دارای تسمه‌های پارچه‌ای قابل تنظیم است و استفاده از آن تنها به راحتی کاربر در بستن آن به پای کودک بستگی دارد. برخی ممکن است راغب به بستن دستگاهی به نوزاد خود هنگام خواب نباشند.

طبق ادعای Halo این دستگاه به طور گسترده مورد آزمایش قرار گرفته‌است. تقریباً همه والدین شرکت‌کننده در آزمایش، گزارش کمک SleepSure در مراقبت از کودک خود با احساس اطمینان بیشتری را دادند و 90 درصد اطلاعات ارائه شده توسط SleepSure را کمک کننده در ایجاد راحتی در خواب نوزاد دانستند.

این دستگاه از ژانویه 2023 از طریق halosleep.com و سایر فروشگاه‌های آنلاین در دسترس خواهد بود. قیمت آن 249.99 دلار است و شامل یک مانیتور پوشیدنی با نوارهای پارچه ای در سه اندازه، یک ایستگاه پایه و دستورالعمل هایی در مورد نحوه همگام سازی آن با برنامه Halo می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.