امکان استفاده همزمان از دو حساب کاربری در واتساپ

واتساپ امروز اعلام کرد که قابلیت استفاده از دو حساب کاربری به صورت همزمان را به کاربران ارائه خواهد داد. این بدان معناست که شما می‌توانید بین دو حساب کاربری در همان نسخه واتس‌اپ جابجا شوید.

به گزارش تکناک، مارک زاکربرگ این ویژگی را در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده و گفته است که این ویژگی به زودی برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

در گذشته، کاربران برای استفاده از دو حساب کاربری WhatsApp (Meta Platforms-owned mobile instant messenger and social media service) مجبور بودند دو تلفن همراه را با خود حمل کنند. اکنون، این شرکت امکان استفاده از یک تلفن همراه برای دو حساب کاربری را فراهم می‌کند.

شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه مانند شیائومی و اوپو نیز امکاناتی مانند برنامه شبیه به واتس‌اپ برای استفاده از چند حساب کاربری را فراهم کرده‌اند.

شرکت در یک نوشته وب اعلام کرد: “این ویژگی برای جابجایی بین حساب‌ها، مانند حساب کاری و شخصی شما، مفید است. اکنون دیگر نیازی به خروج از حساب کاربری، حمل دو تلفن همراه یا نگرانی از ارسال پیام از مکان نادرست نیست.”

فعال سازی قابلیت دو حساب کاربری در واتساپ

کاربران می‌توانند به بخش تنظیمات بروند و برای اضافه کردن یک حساب دوم، به Add Account مراجعه کنند. در هنگام راه‌اندازی، به تلفن همراه دوم با تلفن دو سیم کارت نیاز خواهید داشت. شرکت گفته است که شما می توانید برای هر حساب تنظیمات جداگانه اعلان‌ها و حریم خصوصی را مدیریت کنید.

واتس‌اپ برای جلوگیری از تقلب نسبت به نسخه های جعلی برنامه هشدار داد.

در اوایل هفته جاری، واتس‌اپ پشتیبانی از کلید عبور را برای نسخه اندروید ارائه داده است، به طوری که کاربران بدون استفاده از تأیید هویت دو مرحله‌ای پیامکی، می‌توانند وارد اپلیکیشن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.