رابط کاربری یوتیوب با بروزرسانی های جدید ارتقاء می‌یابد

رابط کاربری یوتیوب

پلتفرم یوتیوب اعلام کرد در حال بروز رسانی رابط کاربری خود با تغییرات زیاد برای برنامه تلفن همراه و وب است.

به گزارش تکناک، از جمله مهمترین این تغییرات می توان به ویژگی کوچک کردن به زوم و ناوبری ویدیویی دقیق اشاره کرد.

نکته قابل توجه، که توسط پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو عرضه شده است این است  که با این به روز رسانی در نهایت کاربران قادر به زوم کردن در ویدئو جستجوی دقیق تر ویدئو ها خواهند بود.

انتظار می‌رود که ویژگی pinch-to-zoom به کاربران امکان بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی ویدیوها در اندروید و iOS را بدهد. جالب اینجاست که کاربران برای ادامه تماشای یک ویدیو در حین بزرگ‌نمایی، مجبور نیستند انگشتان خود را روی صفحه نگه دارندو می توانند انگشتان خود را از روی صفحه بردارند و ادامه ویدیو در حالت بزرگ‌نمایی پخش می شود.

یوتیوب همچنین ناوبری ویدیویی خود را به ‌روزرسانی‌کرده است، ویژگی جدید ناوبری ویدویی که یوتیوب  آن را «جستجوی دقیق» می‌نامد. در ویژگی  جستجوی دقیق، به نظر می رسد ایده یوتیوب  این است که اگر کاربران در تلاش برای یافتن و تماشای یک لحظه خاص در یک ویدیوی YouTube هستند، باید با این ویژگی کار راحت تری داشته باشند، زیراپخش کننده ویدیو   برای دیدن بهتر و پیمایش به لحظه ای که می خواهند دوباره پخش یا مشاهده کنند به آنها اجازه می دهد “یک ردیف از تصاویر بندانگشتی” را مشاهده کنند ، که جستجو را برای کاربران راحت تر می کند. انتظار می رود جستجوی دقیق روی دسکتاپ و موبایل در دسترس باشد.

در حالی که جستجوی دقیق و ویژگی زوم از  امروز عرضه  می شود، اعلامیه یوتیوب می‌گوید که تغییرات رابط کاربری که اعلام کرده طی چند هفته آینده به تدریج در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

یوتیوب همچنین تعدادی تغییرات ظاهری را در رابط کاربری خود اعلام کرد، از جمله تغییراتی مانند حالت محیطی جدید (که در آن «رنگ پس‌زمینه برنامه برای مطابقت با ویدیو سازگار می‌شود و تم تیره‌تر. همچنین، لینک‌ها در توضیحات ویدیو دکمه‌ای خواهند بود و دکمه اشتراک نیز ظاهر جدیدی پیدا می‌کند.

1 دیدگاه برای “رابط کاربری یوتیوب با بروزرسانی های جدید ارتقاء می‌یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.