ردپای پررنگ X80 در رندر های لو رفته  VIVO X90و X90 PRO+

چند رندر فاش شده از Vivo X90 و Vivo X90 Pro+ نگاهی اجمالی به طراحی کامل این گوشی‌های هوشمند در آینده به ما داده است.

به گزارش تکناک، شرکت Vivo از هیچ تلاشی برای تبلیغ این گوشی های هوشمند سری X90 دریغ نکرده است.

در همین راستا، این شرکت تیزری به منظور نمایش پنل ممتاز پشتی چرم دستگاه به اشتراک گذاشته ‌است. همچنین این سری تاکنون در معرض تعداد بی‌شماری افشاگری‌ رسمی قرار گرفته‌است.

برای یادآوری، هفته گذشته رندر طراحی Vivo X90 Pro+ به بیرون درز کرد. در حال حاضر، 91mobiles  با همکاری افشاگر اطلاعات، اینشان آگراوال، تعدادی از رندرهای با وضوح بالا Vivo X90 و X90 Pro+ را نیط به اشتراک گذاشته است.

قابل ذکر است که به نظر می رسد Vivo X90 همان زبان طراحی سری X80 را حفظ کرده است. به عنوان مثال، گوشی‌های سری 90 مانند سری پیشین خود دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در پشت هستند.

رندرهای VIVO X90، X90 PRO+

جزیره محتوای دوربین پشتی دارای چهار سنسور دوربین است. از آنجایی که Vivo X90 و X90 Pro+ از طراحی یکسانی برخوردارند، این دو دستگاه کاملاً یکسان به نظر می‌رسند.

علاوه بر این، دستگاه ها دارای نمایشگرهای منحنی به همراه یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی هستند. قابل توجه ترین تفاوت بین X90 و X90 Pro+،  ماژول دوربین کمی بزرگترX90 Pro+  نسبت به مدل ابتدایی است.

همچنین، پنل پشتی چرم آن به طور خاص در گزینه رنگ قرمز به همراه نوار مشکی با متن “Xtreme Imagination” و “Vivo |Zeiss co-engineered” در هر دو مدل دستگاه موجود است.

به همین ترتیب، رنگ مشکی و آبی یخی آن با روکش مات عرضه می شوند. در سمت راست آن دکمه های پاور و صدا قرار دارند. به نظر می‌رسد تمامی دستگاه‌های سری X90 تا آنجایی که به ویژگی‌های ظاهری مربوط می‌شود از Vivo X80 Pro الهام گرفته‌اند.

گزارش های پیشین حاکی از عرضه Vivo X90 و X90 Pro+ با حداکثر 12 گیگابایت رم است. علاوه بر این، طبق این گزارش ها، هر دو مدل دستگاه ، 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهند.

سری X90 نیز در Geekbench با مدیاتک Dimensity 9200 SoC دیده شده است. لیست Geekbench نیز وجود 12 گیگابایت رم را تایید می کند.

با این حال، احتمالا Vivo X90 Pro+  از چیپست اسپندراگون۸ نسل ۲ برای تامین انرژی استفاده کند. طبق گزارش GSM Arena، سری Vivo X90 در تاریخ 22 نوامبر در چین به طور رسمی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.