رشد 6 برابری مخاطبان چت هوش مصنوعی بینگ

مایکروسافت در آستانه برگزاری کمپین تبلیغاتی خود اعلام کرد از زمان راه اندازی چت هوش مصنوعی بینگ استفاده از این برنامه‌ در موبایل 6 برابر شده است.

به گزارش تکناک، همچنین درهمین مدت نیم میلیارد چت، همراه با بیش از ۲۰۰ میلیون تصویر ساخته شده توسط کاربران با Bing Image Creator( ابزار هنری مبتنی بر هوش مصنوعی) ایجاد شده است.

با وجود این پیشرفت‌ها، بسیاری از مردم هنوز به شناخت کامل و بهره‌برداری از قابلیت‌های بینگ چت نرسیده‌اند. هدف این کمپین مایکروسافت این است که با ایجاد خلاقیت و کنجکاوی، امکانات جدید طرح سؤال‌های جذاب و خلاقانه را ایجاد کرده و چالش فعلی را برطرف کند.

این کمپین شامل چند ویدیوی جدید است که در کانال YouTube Bing منتشر شده‌اند. یک ویدیو نحوه تغییر حالت خلاقانه بینگ چت را به نمایش می‌گذارد تا کاربران بتوانند از آن برای نوشتن «سخنرانی خنده دار ساقدوش عروس» استفاده کنند.

ویدیو دیگر نشان می‌دهد که استفاده از Bing Chat در حالت خلاقانه به یادگیری نحوه پختن یک غذای خاص منجر می‌شود.

ویدیو نهایی شاید برای جالب‌ترین کاربرد بینگ چت طراحی شده است. در حالت تعادلی، درخواست «نوشتن شعری در مورد هر بازیکن NBA با شماره پیراهن ۵» مطرح شده است.

 

مایکروسافت می‌گوید که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کمپین‌های تبلیغاتی بیشتری برای بینگ چت در شبکه های اجتماعی و دیجیتال مختلف ، به همراه پلتفرم های OOH (Out-of-home) راه اندازی شود.

اخیراً ۱۴مین سالگرد راه‌اندازی جستجوگر Bing را جشن گرفتی

م. رسماً این رویداد در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۰۹ اتفاق افتاد. در آن زمان، مایکروسافت یک کمپین بازاریابی و تبلیغاتی 100 میلیون دلاری برای تبلیغ موتور جستجوی جدید داشت. این شامل برخی تبلیغات تلویزیونی نسبتاً سرگرم کننده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.