رونمایی چین از نسخه‌ ارتقا‌ یافته آیپد نسل 10

اپل در چین نسخه‌ای ارتقا‌یافته از آیپد نسل 10 را معرفی کرده است که مجهز به درگاه eSIM است.

به گزارش تکناک، مهم است بدانیم که در حال حاضر در چین، تنها یک اپراتور تلفن همراه، یعنی China Unicom، اجازه استفاده از eSIM را به کاربران می‌دهد.

کاربران چینی از تاریخ 19 اکتبر 2023، فرصت پیش‌خرید این دستگاه را خواهند داشت. فروش رسمی آن نیز از تاریخ 25 اکتبر آغاز می‌شود.

لازم است توجه داشت که تنها یک نوع خاص از آیپد (خطی از رایانه های تبلت توسعه یافته توسط اپل) در چین از eSIM پشتیبانی می‌کند، به ویژه آیپد نسل دهم (Wi-Fi + Cellular) با شماره مدل A3162. سایر مدل‌های آیپد و آیفون در بازار چین از eSIM پشتیبانی نمی‌کنند.

بیایید مشخصات آیپد Apple (نسل 10) را مرور کنیم:

این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش Liquid Retina به اندازه 10.9 اینچ است. با وضوح 2360×1640 پیکسل، روشنایی 500 نیت، 264 پیکسل در هر اینچ (PPI)، و فناوری نمایش True Tone، این دستگاه چشم‌نواز است.

آیپد نسل 10 جدید در زیر ظاهر جذاب خود، به پردازنده شش‌هسته‌ای A14 Bionic 64 بیتی مجهز شده است. این پردازنده شامل یک GPU چهار هسته‌ای و یک Neural Engine 16 هسته‌ای است. این ترکیب عملکرد قابل توجه و کارایی بالا در انجام وظایف را تضمین می‌کند.

این iPad (line of tablet computers developed by Apple) در دو گزینه ذخیره‌سازی، 64 گیگابایت و 256 گیگابایت، عرضه می‌شود، که به کاربران انعطاف‌پذیری بسته به نیازهای ذخیره‌سازی خود می‌دهد.

این دستگاه با سیستم عامل پایه iPadOS 16 ، تجربه کاربری بی‌نقص و طبیعی را ارایه می‌دهد، که به‌طور خاص برای آیپدها بهینه‌سازی شده است.

این آیپد نسل 10 جدید دارای یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز 5P و فوکوس خودکار با Focus Pixels. است. ، یک دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، فلش Retina برای تماس‌های تصویری و سلفی‌ها ، و پشتیبانی از تماس تصویری FaceTime وجود دارد، که شامل ویژگی نوآورانه Center Stage نیز می‌شود.

این آیپد همچنین دو میکروفون دوگانه برای صدای واضح در مدت تماس‌ها و بلندگوهای استریو در حالت افقی را شامل می‌شود تا تجربه‌ صوتی فراگیری را ارایه دهد.

همچنین، گزینه‌های اتصال شامل پشتیبانی از 5G (اختیاری)، Wi-Fi 6 802.11ax (2.4GHz و 5GHz) با HT80 و MIMO، و بلوتوث 5.2 برای اتصالات بی‌سیم بی‌درز است.

برای تأیید هویت امن، آیپد از ویژگی Touch ID بهره‌مند است، که اطمینان می‌دهد تنها افراد مجاز می‌توانند به دستگاه دسترسی پیدا کنند.

از نظر ابعاد، آیپد 248.6×179.5×7 میلی‌متر اندازه دارد و 477 گرم (WiFi) یا 481 گرم (5G) وزن دارد. این دستگاه با یک باتری لیتیوم پلیمر قابل شارژ با ظرفیت 28.6 وات‌ساعت تا 10 ساعت مرور وب بر روی مدل‌های Wi-Fi و تا 9 ساعت بر روی مدل‌های Wi-Fi + Cellular را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.