رونمایی از تریلر جدید Call of Duty با یک ویژگی خاص

جدیدترین تریلر رونمایی از حالت چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 بیشتر بر حس نوستالژی تمرکز دارد.

به گزارش تکناک، در سال 2009، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 با تریلر گیم پلی به نمایش درآمد که آهنگ “Til I Collapse” از امینم در آن استفاده شده بود.

این یک ورود قابل توجه در تاریخچه بازی Call of Duty است و به نظر می‌رسد که Sledgehammer Games و Activision در تریلر رونمایی از حالت چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 سعی می‌کنند احساس نوستالژی آن لحظه را به تصویر بکشند.

تریلر با نسخه بازسازی شده آهنگ “Til I Collapse” به عنوان موسیقی زمینه خود آغاز می‌شود و سریعاً تصاویر شلوغی از انفجارها و اپراتورها در مبارزات را به تصویر می‌کشد.

در این تریلر جدید، تعداد زیادی جزئیات قابل توجه وجود دارد، از جمله نمایی از مناطقی از نقشه‌های کلاسیک که به این نسخه بازگشته‌اند.

Call of Duty: Modern Warfare 3 شامل تمامی 16 نقشه اصلی از Modern Warfare 2 (2009) است که برای نسل جدیدی از بازیکنان به‌روزرسانی شده‌اند. بازیکنان با دقت بالا می‌توانند میدان‌های نبرد کلاسیک مانند High Rise، Terminal و Favela را در میان فیلم‌های اکشن شلوغ تشخیص دهند. در تیزر، کاموهای اسلحه‌ الماسی، فینیشرهای جدید و بازگشت مکانیک‌های حرکتی مانند slide canceling نیز به نمایش درآمده است.

همانطور که عرضه Call of Duty: Modern Warfare 3 نزدیک می‌شود، بازیکنان می‌توانند انتظار دریافت اطلاعات بیشتری با کمک تیم اصلی در Sledgehammer Games را داشته باشند. تازه‌ترین اطلاعات منتشر‌شده نشان می‌دهد که ویژگی جدید قطعات aftermarket  برای gunsmith وجود دارد. بازیکنان می‌توانند منتظر رویداد بعدی Call of Duty در تاریخ 5 اکتبر باشند تا اطلاعات بیشتری درباره آینده این مجموعه دریافت کنند.

نظر نویسنده

Call of Duty برگشت! باید بگم حالت چندنفره MW2 یکی از موارد مورد علاقه‌ من بوده، اگرچه چندین نظر برای بازی داشتم که امیدوارم Sledgehammer Games در MW3 به آن‌ها بپردازد. اما اگر به نظر مفسران توییتری توجه کنیم، اجماع در مورد MW2 با وجود موفقیت آن چندان مثبت نبود.

به نظر می‌رسد حالت چندنفره Modern Warfare 3 در حال شکل‌گیری است تا سری Modern Warfare را به ریشه‌های خود بازگرداند و علاقه‌مندان به حرکت‌های سریع را بیشتر راضی کند. بازگشت نقشه‌های کلاسیک نیز باعث ایجاد حس نوستالژی شده و به خواسته‌های طرفداران که مدتی است درخواست کرده‌اند، پاسخ می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.