ساختمان های بازی GTA 6 لو رفت

کمپانی Rockstar Games هنوز تایید نکرده است که آیا GTA 6 در Vice City برگزار می شود یا خیر اما نقشه ها و مکان های بازی لو رفته است

کمپانی Rockstar Games هنوز تایید نکرده است که آیا GTA 6 در Vice City برگزار می شود یا خیر، اما در رابطه با نقشه ها و مکان های بازی اطلاعات زیادی به دست آمده است.

به گزارش تکناک، اخیراً یکی از طرفداران ساختمان های ویدیوی لو رفته جی تی ای 6 را با ساختمان های واقعی در میامی مقایسه کرده و جالب اینجاست که در این مقایسه تأیید شد که هر دو تقریباً از هر نظر یکسان هستند.

استفاده از مکان های واقعی میامی در بازی GTA 6

این اطلاعات فاش شده را @GTA6Videos لو داد که سابقه بسیار قابل اعتمادی در مورد افشای اطلاعات و گمانه‌زنی‌ها دارد. یک کاربر توییتر مقایسه ای از ساختمان های گرفته شده از ویدیوی لو رفته
GTA 6 (Grand Theft Auto : action-adventure video game series) را به اشتراک گذاشت و از تصاویر واقعی استفاده کرد. برای اینکه مقایسه یک مقدار دقیق تر شود، این کاربر از Google Earth کمک گرفت.

به گفته این کاربر، گیم پلی لو رفته GTA 6 ، نقشه بازی را به همان ترتیب زمانی به تصویر کشیده است. در واقع، اگر به تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر نگاه دقیق تری بیندازید، خواهید دید که برخی از ساختمان ها تقریباً یک کپی 1:1 از زندگی واقعی به نظر می رسند. درست است که رندرها کمی شلوغ به نظر می رسند. اما نسخه نهایی بسیار پیشرفته تر خواهد بود.

حتی طرفداران GTA 6 تایید کرده اند که ویدیوی لو رفته، مکان های واقعی را نشان می دهد. این ویدیو شامل مناطقی می شود که ساختمان های واقعی در آنجا بودند. همه این اطلاعات به این معنی است که بازی می تواند حس فوق العاده جذابی به کاربر بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.