ساخت کنترلر ایکس باکس جدید با بطری‌های بازیافتی

مایکروسافت به تازگی جدیدترین کنترلر Xbox  خود را  که یک سوم از آن، از مواد بازیافتی  تشکیل شده است، معرفی کرد

 مایکروسافت به تازگی جدیدترین کنترلر Xbox خود را که یک سوم از آن، از مواد بازیافتی تشکیل شده است، معرفی کرد. این محصول با رنگی خاص تر از رنگ های سفارشی معمول و با نام  Remix Special Editionبه بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، کنترلرهای نسل اول Xbox-One تا حدی از بازیافت مواد خام تولید و با رزین های بازیافتی مانند پوشش چراغ های خودرو، پارچ های پلاستیکی آب و سی دی ترکیب می شوند.

مایکروسافت خاطرنشان کرد که یک فایده جالب مخلوط کردن رزین‌های بازیافتی و قطعات رنگی خرد شده کنترل ‌کننده‌های قدیمی ایجاد رنگ خاکی خاص با تغییرات ظریف، چرخش رنگ، علامت‌گذاری و بافت منحصر به فرد است که می توان آن  را در کنترلر Remix نیز مشاهده کرد.

بسته باتری قابل شارژ Xbox نیز به همراه کنترلر موجود است و نیاز به استفاده از باتری های یکبار مصرف را از بین می برد. این بسته تا 30 ساعت بازی را امکان پذیر می‌کند و شارژ کامل آن حدود 4 ساعت طول می کشد. تمام جنبه های دیگر این کنترلر مانند نسخه های سنتی با ویژگی ها و عملکرد معمول است.

با این حال، این اولین محصول Xbox از مواد بازیافتی نیست. مایکروسافت در سال 2022  هم اعلام کرد که حداقل 28 درصد از وزن کنسول Xbox Series S از رزین های بازیافتی تشکیل شده است.

Xbox Wireless Controller – Remix Special Edition از 18 آوریل با پیش ‌سفارش با قیمت 84.99 دلار در دسترس متقاضیان خواهد بود. به نظر می رسد قیمت بالاتر از حد معمول آن به دلیل گنجاندن بسته باتری قابل شارژ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.