سامسونگ بروزرسانی امنیتی دسامبر 2022 را عرضه می‌کند

بروزرسانی امنیتی دسامبر 2022

از آنجایی که سامسونگ تمرکز زیادی روی عرضه ‌بروزرسانی اندروید 13 داشت، انتشار بروزرسانی امنیتی دسامبر 2022 را چند روز به تاخیر انداخت.

به گزارش تکناک، این شرکت اکنون عرضه به‌روزرسانی امنیتی جدید را آغاز کرده است . عرضه این بروزرسانی امنیتی سامسونگ برای ماه دسامبر از سری Galaxy S20 در اروپا شروع شده است.

به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید برای Galaxy S20، Galaxy S20+ و Galaxy S20 Ultra دارای نسخه میان‌افزار G98xBXXSFGVK7 است. این بروزرسانی در حال حاضر در اتریش، بلغارستان، کرواسی، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لوکزامبورگ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اروپای جنوب شرقی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک، . هلند و انگلستان در دسترس است.

بروزرسانی امنیتی دسامبر 2022 شامل 67 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در تلفن‌های هوشمند اندرویدی را رفع می کند. همچنین مشکل 26 آسیب پذیری موجود در گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی سامسونگ را نیز برطرف می کند. پنج مورد از این آسیب‌پذیری‌ها به‌عنوان “بحرانی” علامت‌گذاری شده‌اند، در حالی که ۶۳ آسیب‌پذیری نیز به‌عنوان اولویت «بالا» شناخته شده‌اند. دوازده آسیب‌پذیری از این فهرست در بولتن امنیتی ماهانه سامسونگ به‌عنوان «متوسط» مشخص شده‌اند.

اگر از کاربران سری گلکسی S20 هستید و در یکی از کشورها یا مناطق اروپایی ذکر شده در بالا زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید را دانلود کنید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که فایل سیستم عامل جدید را از پایگاه داده سیستم عامل سامسونگ دانلود کرده و آن را به صورت دستی بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.