سامسونگ رسما از GALAXY F34 رونمایی کرد

سامسونگ با رونمایی از GALAXY F34 ، جدیدترین مجموعه از دستگاه های سری F خود را در هند معرفی کرد.

به گزارش تکناک،  این دستگاه جدید در واقع نسخه با نام تجاری متفاوتی از گلکسی M34 است که به طور خاص برای بازار هند طراحی شده است. در این مقاله، می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند جدید سامسونگ از جمله مشخصات فنی، ویژگی‌ها و قیمت آن را کشف کنید.

GALAXY F34 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED است که دارای وضوح +FHD و نرخ تجدید چشمگیر 120 هرتز است. این صفحه نمایش دارای یک نتیجه ظریف به شکل قطره آب است که حاوی یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است و برای محافظت بیشتر از طریق شیشه Gorilla Glass 5 محافظت شده است.

GALAXY F34 با چیپست Exynos 1280 به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه RAM (بسته به نسخه) و 128 گیگابایت حافظه داخلی که با استفاده از کارت microSD قابل گسترش است، قدرت گرفته است.

در قسمت پشتی، این دستگاه دارای یک ستاپ دوربین سه گانه است که دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پایدار سازی تصویر اپتیکال (OIS) است. همراه آن، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارند که به نیازهای مختلف عکاسی پاسخ می‌دهند. در بخش نرم‌افزاری، این دستگاه از رابط کاربری One UI 5 استفاده می‌کند.

برای حفظ عملکرد گلکسی F34، سامسونگ یک باتری با ظرفیت بزرگ 6,000 میلی آمپرساعت در آن قرار داده است. این باتری از شارژ سریع تا 25 وات پشتیبانی می‌کند و به کاربران اطمینان می‌دهد که زمان توقف حداقلی داشته باشند.

گلکسی F34 در دو گزینه رنگی جذاب به بازار عرضه شده است: مشکی براق و سبز میستیک. درباره قیمت، نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از 18,999 روپیه هندی (230 دلار) شروع می‌شود. در حالی که مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی کمی بالاتر است و در 20,999 روپیه هندی (254دلار) قرار دارد. این دستگاه در حال حاضر قابل پیش‌خرید از طریق کانال‌های رسمی سامسونگ و فروشگاه‌های همکار می‌باشد. انتظار طولانی نخواهد بود، زیرا فروش آزاد این دستگاه از 12 آگوست آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.