اضافه شدن قابلیت های جدید به دستگاه جیبی لومن

برخی منابع خبری می گویند دستگاه جیبی سنجش متابولیسم لومن برای کمک به دستیابی اهداف سلامتی و تناسب اندام، به روز رسانی جدیدی دریافت کرده است.

به گزارش تکناک، این دستگاه متصل به iOS با پشتیبانی Apple Health اکنون نتایج جزئی از میزان دقیق چربی و کربوهیدرات‌های مصرفی، به همراه پیشنهادات غذایی ترکیبی سالم جدید مطابق با برنامه غذایی شخصی کاربران، به آنها نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی های اصلی Lumen امکان تجزیه و تحلیل تنفس کاربران در زمان های مختلف روز و اندازه‌گیری چربی و کربوهیدرات‌های مصرفی است. این دستگاه با کمک به درک انعطاف پذیری متابولیک خود، یک برنامه غذایی سفارشی ایجاد می‌کند، و قبل از تمرین کاربران را از موارد مورد نیاز برای استفاده مطلع می‌کند.

تا به حال، Lumen از مقیاس 1 تا 5، از 1 برای بیشترین چربی سوزی، 3 ترکیبی از سوختن چربی و کربوهیدرات، و 5 عمدتا سوزاندن کربوهیدرات استفاده می‌کرده است.

نمایش چربی و کربوهیدرات مصرفی

اکنون در آخرین به‌روزرسانی iOS آن، نتایج با جزئیات بسیار با نمایش درصدهای دقیق ترکیب چربی و کربوهیدراتی مصرفی نشان داده می‌شود.

به گفته شرکت داده‌های مفصل نمایشی این به‌روزرسانی، درکی عمیق‌تر از نحوه واکنش بدن کاربر به فعالیت‌های مختلف، انتخاب‌های تغذیه و عوامل سبک زندگی ارائه می‌دهد.

وعده های غذایی ترکیبی سالم

یکی دیگر از پیشرفت‌های به‌روزرسانی، پیشنهادات غذایی جدید است. Lumen، اکنون بر اساس برنامه غذایی درشت مغذی شخصی کاربر پیشنهادات غذایی ترکیبی سالم را ارائه می دهد.

Lumen همچنین خاطرنشان کرد، امکان وارد کردن غذاهای ترکیبی واقعاً آسان در برنامه و حتی «تجزیه‌ و تحلیل از بهترین زمان مصرف کربوهیدرات‌ها» وجود خواهد داشت.

Lumen چیست؟

هنگام کاهش یا تثبیت وزن، عضله سازی، بهبود استقامت یا بهینه‌سازی عملکرد ورزشی خود، درک نحوه ارتباط تمرینات، تغذیه و متابولیسم یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. تا زمان راه‌اندازی Lumen در سال 2020، آزمایش و بررسی مصرف کربوهیدرات یا چربی یک فرآیند گران قیمت بود و تنها در کلینیک ها و بیمارستان ها با دستگاه های بزرگ انجام می شد.

Lumen تجزیه و تحلیل متابولیک قدرتمندی را با ادغام Apple Health در جیب شما قرار می دهد و اطلاعات شخصی مورد نیاز (لحظه‌ای) را در مورد نحوه استفاده بدن از انرژی، و موارد مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خاص خود مانند برنامه درشت مغذی ها و موارد دیگر، در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.