سونی تاریخ عرضه PS6 را فاش کرد

تاریخ عرضه PS6

به نظر می رسد سونی در حال برنامه ریزی برای عرضه نسل بعدی کنسول خود: PS6 است.

به گزارش تکناک، همانطور که یک سند از شرکت می گوید این اتفاق در حدود سال 2027 خواهد افتاد. بنابراین، به نظر صحیح می رسد که بگوییم برای جایگزین کردن PS5  با PS6 پنج سال زمان باقی مانده است.

سندی به عنوان بخشی از تحقیقات اداره رقابت و بازار بریتانیا در مورد خرید 68 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard منتشر شده است، معامله ای که سونی با آن مخالفت کرده است.

در سند 22 صفحه ای آمده است که سونی معتقد است که این معامله به رقابت، بازیگران صنعت و کاربران آسیب می رساند.

به گفته مایکروسافت، ادغام Activision Blizzard  «رقابت را در بازاری که سونی مدت‌هاست بر آن تسلط داشته، افزایش می‌دهد». این غول آمریکایی همچنین اذعان کرد که ویژگی های منحصر به فرد PS5 نسبت به Xbox برتری دارند. اما شاید این مهم ترین جزئیات آن نباشد.

سند به  اهمیت Call of Duty برای بازار کنسول PS5  با ذکر مختصری از نسل کنسول بعد از PS5 اشاره می کند. در واقع، سونی ادعا می کند که با ادغام  Avtivision   و مایکروسافت تا زمانی که سونی برای  معرفی یک کنسول جدید آماده می شود، دسترسی به مجوز Call of Duty و سایر بازی های Activision را از دست خواهد داد.

سونی در این بیانیه می گوید که عرضه PS6  ممکن است در یک تاریخ خاص رخ دهد. اما مشخصات سند محرمانه نگه داشته شده است. طبق چندین گزارش، سونی به طور مشخص در این مورد سال 2027 را  زمان عرضه PS 6  اعلام کرده است. در نتیجه، PS6 هفت سال پس از PS5 عرضه خواهد شد که دقیق به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.