سوپر قرارداد تاریخی کریستیانو رونالدو با النصر عربستان

سوپر قرارداد تاریخی کریستیانو رونالدو با النصر عربستان

در حالی که دنیای فوتبال همچنان متاثر از قهرمانی یاران مسی در جام جهانی قطر است ثبت بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال جهان توسط کریستیانو رونالدو بار دیگر دنیا را دچار شگفتی کرد.

به گزارش تکناک، عقد قرارداد 200 میلیون یورویی رونالدوی 37 ساله با النصر عربستان پس از روزها گمانه زنی و تایید و تکذیب سرانجام اتفاق افتاد تا حدنصاب جدیدی در پرداخت به یک بازیکن فوتبال رقم بخورد.

کریستیانو رونالدو ستاره رو به افول پرتغالی ها فصلی کابوس وار را در منچستر پشت سر گذاشت و جام جهانی قطر هم روی خوش به او نشان نداد.

کریستیانو رونالدو پس از جدایی اجباری از شیاطین سرخ مذاکرات مختلفی با تیم های اروپایی داشت اما در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد اغواکننده عربستانی ها را بپذیرد و با یک سوپرقرارداد تاریخ ساز به فوتبال آسیا بیاید.

حضور رونالدو در لیگ عربستان قطع به یقین بیش از آنکه مرهون توانایی های فنی حال حاضرش باشد مدیون سابقه درخشان او و هواداران بیشمارش در سرتاسر جهان است و شاید همین محبوبیت عامل اصلی توجه تیم متمول عربستانی و شل کردن سر کیسه برای جذب او باشد.

آمدن رونالدو به یک کشور آسیایی اتفاقی بزرگ برای فوتبال قاره کهن محسوب می شود و می تواند نگاه ها را به فوتبال باشگاهی این قاره دوچندان کند.

در ادامه بد نیست اعداد و ارقام قرارداد مرد پرتغالی را با هم مرور کنیم تا بیشتر در جریان این قرارداد پروپیمان قرار بگیریم:

200 میلیون یورو در سال

 16.67 میلیون یورو در ماه

3.888 میلیون یورو در هفته

555555 یورو در روز

23150 یورو در ساعت

386 یورو در دقیقه

6.5 یورو در ثانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.