گلکسی S23 سامسونگ تا سال 2028 به روز خواهد شد

سیاست بروزرسانی نرم‌افزار سامسونگ

سامسونگ از سال گذشته تصمیم به ارائه چهار ارتقاء سیستم عامل اصلی برای همه پرچمداران و سری گلکسی A  عرضه شده از ۲۰۲۲ گرفت و حتی وعده ارائه به روزرسانی بلندمدت جدید برای دستگاه های عرضه‌شده در سال 2021 را داد.

به گزارش تکناک، به علت اعلام سیاست بروزرسانی نرم‌افزار سامسونگ در سال گذشته ایست دستگاه‌های گلکسی واجد شرایط برای چهار ارتقاء سیستم‌عامل در حال حاضر کوتاه است، اما این فهرست در ماه فوریه کمی طولانی‌تر خواهد شد. طبق انتظارات ، گلکسی S23، گلکسی  S23+و گلکسیS23  اولترا واجد شرایط چهار نسل ارتقاء سیستم عامل خواهند بود.

سه مدل گلکسی S23 با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 به بازار عرضه خواهند شد، بنابراین این دستگاه‌ها تا اندروید 17 و به‌دنبال آن یک سال به‌روزرسانی‌های امنیتی پیش از پایان پشتیبانی رسمی را دریافت خواهند کرد. با این وجود امکان دریافت یک یا دو به‌روزرسانی در صورت بروز مشکلی حیاتی، به خصوص در مورد امنیت دستگاه و کاربر، حتی پس از سال پنجم پشتیبانی، وجود دارد.

در صورت خرید یکی از سه مدل گلکسی S23، اساساً تا سال 2028 به‌روزرسانی‌ دریافت خواهید کرد، که از هر نظر گزینه خوبی به نظر می‌رسد. شاید سامسونگ در آینده نزدیک تصمیم به ارائه به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل پنج ساله بگیرد و سری گلکسی S23 در میان دستگاه‌های واجد شرایط قرار گیرد.

به هر حال، سیاست بروزرسانی نرم‌افزار فوق‌العاده سامسونگ به تعداد بیشتری از گوشی‌های گلکسی تعمیم داده می‌شود و در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. و این یکی از دلایل خرید یکی از سه مدل گلکسی S23 پس از عرضه در ماه آینده می‌تواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.