شخصیت‌های جدید به بازی مورتال کامبت می آیند

در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۳، استودیوی NetherRealm در رویداد Comic-Con امسال شرکت کرد و دو تریلر برای نسخه بازسازی شده از سری بازی‌های مورتال کامبت به همراه داشت.

به گزارش تکناک، تریلر اول جزئیات بیشتری از داستان بازی و برخی شخصیت‌های جدید قابل بازی را نشان می‌دهد، در حالی که تریلر دوم، شخصیت‌هایی را که به عنوان بسته‌های الحاقی پس از انتشار اولین Kombat Pack  نشان می‌دهد.

شخصیت‌های قابل بازی که در تریلر اول نشان داده شده‌اند، شامل لی‌می، تانیا و باراکا هستند. لی می و تانیا، دو جنگجوی کشیش هستند که به دفاع از خانواده سلطنتی Outworld مشغول هستند، در حالی که باراکا، یک جنگجوی مبتلا به بیماری “Tar-Kat” است که باعث تحول قربانیانش به هیولاهای مسخ شده و خونخوار می‌شود.

علاوه بر این، بازگشت دریوس از Mortal Kombat Deception به عنوان یک کامئو فایتر برای کمک به بازیکنان در نبرد نیز وجود دارد.

شخصیت‌های الحاقی DLC که در تریلر Kombat Pack نشان داده شده‌اند، شامل سه شخصیت بازگشته از Mortal Kombat و سه شخصیت مهمان از دیگر فرانچایزها هستند. شخصیت‌های بازگشتی از Mortal Kombat شامل Quan-Chi، Ermac و Takeda هستند، در حالی که شخصیت‌های مهمان شامل Omni-Man از سری Invincible، Homelander از سری The Boys و یک ضدقهرمان از جهان DC به نام Peacemaker هستند.

با این تعداد شخصیت‌های حاضر در فهرست بازی هم در زمان عرضه و هم به عنوان DLC پس از آن، این بازی برای ایکس باکس، در حال عرضه است. نمی‌توانم تصور کنم که شخصیت‌هایی مانند Omni-Man و Homelander در طول بازی چه میزان خرابکاری ایجاد خواهند کرد، به این خاطر که این دو فرد به اندازه سوپرمن قدرتمند هستند، اما مانند مرد فولادی رحم ندارند.

با عرضه Mortal Kombat 1 برای Xbox Series X، Xbox Series S، PlayStation 5 و PC از طریق Steam، در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ با شوق منتظر  این ابرقهرمانان و شخصیت‌های هستیم که با هم برخورد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.