شگفتانه ولو با عرضه دو محصول جدید در راه است

ولوی جدید

این هفته برای وکلای ثبت اختراع و علائم تجاری ولوو هفته پرمشغله ای بود. دو برنامه جدید از ولوو افشا شده است که تغییراتی را در صدر خط تولید این برند خودرو ساز سوئدی نشان می دهد.

به گزارش تک ناک، اولین مورد مربوط به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا است و توسط Motor1 افشا شد. ولوو در حال درخواست برای علامت تجاری “Volvo EXC90” برای “وسایل نقلیه الکتریکی” است.
ولوو اعلام کرد که نسخه تولیدی کانسپت شارژ 2021 که بسیاری آن را جایگزین XC90 می‌دانند عناصر طراحی خودرو SUV و سواری را با هم ترکیب می‌کند ونامش Embla است وبرگرفته از نام اولین زن در دنیای اساطیری اسکاندیناوی است.

ولوو جدید
دومین موردی که در فوروم Worldscoop منتشر شده است، طراحی آینده یک SUV را نشان می دهد. این طراحی از نظر ظاهری شبیه به XC90، همچنین دارای نشانه های طراحی از Volvo Concept Recharge است.. Volvo Concept Recharge برای اولین بار در سال 2021 عرضه شده است.
برای مثال، چراغ‌های جلو به شدت به سمت عقب زاویه دارند و جلوپنجره بالایی، جایی که نشان Volvoدر XC90 نصب شده بسته به نظر می‌رسد. این جلو پنجره بسته نشان می‌دهد که خودرو از یک پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند. چراغ‌های عقب به شکل C است که شباهتی به چراغ‌های XC90 یا Concept Recharge ندارند.

ولوی جدید

سخنگوی ولوو درپاسخ به درخواست برای اطلاعات بیشتر گفت :”سیاست ما این است که در مورد محصول آینده اظهار نظر نکنیم.”
در هر صورت، ولوو در ماه فوریه اعلام کرد که تولید XC90 را برای چند سال دیگر ادامه خواهد داد.این خودرو شاسی بلند نماد احیای مدرن این برند خودرو سازسوئدی است. ولوو پس از به روز رسانی بصری در تورسلاندای سوئد به تولید این خودرو ادامه خواهد داد.چرا باید تولید خودرو در تورسلاندا متوقف کنیم؟

ولوو XC90
در حالی که هنوز امکان فروش در بازار خودروهای هیبریدی، به خصوص در آمریکا و چین وجود دارد هاکان ساموئلسون، مدیر عامل ولوو در آن زمان، این سوال را مطرح کرد که چرا باید تولید خودرو در تورسلاندا را متوقف کنیم؟

ولو Concept Recharge
وی افزود: ما حتی  به دنبال ارتقاء آن خواهیم بود تا کمی بهتر به نظر برسد. با این حال، این خودروساز به ناچار تولید XC90 فعلی را در مقطعی در آینده متوقف خواهد کرد . ولوو مشخصا به سمت آینده ای تمام الکتریکی حرکت می کند.
ولوو هنگام رونمایی از Concept Recharge اعلام کرد که مدل جدید “حدود سال 2022” وارد بازار خواهد شد بنابراین به زودی اطلاعات جدیدی از سمت ولوو در این باره ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.