مشخصات و ویژگی های شیائومی اسمارت بند 8 پرو

شیائومی  روز گذشته در یک رویداد بزرگ در چین، دستگاه پوشیدنی جدیدی را به نام مچ‌بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 پرو معرفی کرده است.

به گزارش تکناک، جدیدترین محصول ارائه شده، مچ‌بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 پرو است. این محصول همراه با تلفن همراه جدید تاشو Xiaomi MIX Fold 3، گوشی Redmi K60 Ultra و تبلت Xiaomi Pad 6 Max معرفی شده است.

این دستگاه  به عنوان جانشین مچ‌بند شیائومی Band 7 Pro که در سال گذشته معرفی شد، عرضه می‌شود. همچنین این نسخه بزرگتری از مچ‌بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 است که در ابتدای امسال معرفی شد. این دستگاه بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد و فاصله بین یک نوار تناسب اندام و یک ساعت هوشمند را پر می کند.

مچ‌بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 Pro دارای صفحه نمایش مستطیلی است. این دستگاه هیچ دکمه فیزیکی ندارد و بند آن قابل تعویض است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع AMOLED با قطر 1.74 اینچ و رزولوشن 336 × 480 پیکسل است. این دستگاه نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، روشنایی قله 600 نیت، صفحه نمایش همیشه روشن و 16.7 میلیون رنگ را ارائه می‌دهد.

مچ‌بند ورزشی دارای ویجت‌های قابل تنظیم است که دسترسی آسانتر به صفحه اصلی را فراهم می‌کند و امکان استفاده از صفحه نمایش عمودی را دارد. Smart Band 8 Pro تا عمق 5 متر در برابر آب مقاوم است.

در زمینه سلامت و تناسب اندام، مچ‌بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 Pro به قابلیت ‌هایی مانند سنجش ضربان قلب، حسگر SpO2، ردیابی خواب و ردیابی چرخه قاعدگی برای خانم‌ها مجهز است. این دستگاه همچنین توانایی ردیابی سطح استرس و ارائه آموزش تمرین تنفس را داراست. این برنامه از بیش از 150 حالت ورزشی به همراه حالت دویدن هوشمند و آموزش دویدن پشتیبانی می کند.

مچ‌بند ورزشی همچنین می تواند به نشاط فیزیکی فعلی کاربر دسترسی داشته باشد. مچ‌بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 Pro حسگر حسی جسمی را که در مچ‌بند 8 وجود دارد را حفظ کرده است و این امکان را به کاربران می‌دهد تا داده های مربوط به حواس جسمانی را در حین حرکات بوکس ردیابی کنند.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو  دارای یک چیپ GNSS داخلی است که پنج سیستم ماهواره‌ای را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک دستیار صوتی است و کاربران می‌توانند از طریق مرکز Miaoxiang سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی را کنترل کنند. همچنین ویژگی‌های مفیدی مانند کنترل دوربین و موسیقی، چراغ قوه، به‌روزرسانی هواشناسی، اعلان‌ها و موارد دیگر نیز وجود دارد. مچ‌بند ورزشی یک واحد باتری 297 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا می شود با شارژ کامل تا 14 روز دوام می آورد.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو  با مجموعه‌ای از گزینه‌های رنگی و مواد سازگار است. قیمت این دستگاه برای بند مچی TPU که در رنگ‌های سیاه و خاکستری کوکونات ارائه می‌شود، 399 یوان چینی (حدود 54 دلار) است، در حالی که گزینه چرمی در رنگ آبی بندر 449 یوان چینی (حدود 61 دلار) قابل خریداری است. این دستگاه در چین قابل خرید می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.