شیائومی عرضه اندروید 14 را آغاز کرد

گوگل همین هفته اندروید 14را برای دستگاه‌های پیکسل عرضه کرد و همزمان با عرضه به AOSP، راه را برای عرضه نسخه‌های تنظیم شده توسط سازندگان اصلی (OEM) بیشتر باز می‌کند.

به گزارش تکناک، شیائومی در میان اولین ها قرار دارد و این شرکت عرضه اندروید 14 خود را از این هفته با دستگاه های منتخب آغاز می کند.

همانطور که توسط XiaomiUI مشاهده شده است، به روزرسانی‌های اولیه اندروید 14 از طرف Xiaomi بر روی برخی از دستگاه‌های جهانی در حال ظاهر شدن است. به طور خاص، کاربران شیائومی 13، 13 پرو و شیائومی 12T در حال مشاهده زنده‌ این به روزرسانی هستند.

البته این به‌روزرسانی با پوسته معمولی 14 MIUI شیائومی و اخیراً پس از یک نسخه بتا محدود ارائه می‌شود. اما، در حالی که این یک به‌روزرسانی «پایدار» است، شیائومی خاطرنشان می‌کند که کاملاً نهایی نیست.

XiaomiUI می‌گوید که شرکت به کاربران اطلاع داده است که به‌روزرسانی هنوز در حال توسعه و آزمایش برای بهبود نهایی محصول است، بنابراین کاربران ممکن است برخی از باگ‌ها یا ویژگی‌های دیگر را مشاهده کنند. برخی از کارشناس شیائومی این به‌روزرسانی را “بتا پایدار” یا نسخه نهایی پیشنهادی توصیف می‌کنند.

2 دیدگاه برای “شیائومی عرضه اندروید 14 را آغاز کرد

  1. رضا گفته:

    الان گوشی من حدود دوماه که اندروید 14 هستش کاش میشد عکس اندرویدش را که تو تنظیمات و قسمت درباره تلفن هست را برات می‌فرستادم که از اندروید 14دیگه صحبت نکنید صحبت سر اندروید 15 بود نه 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.