عرضۀ 120 هزار خودروی الکتریکی SU7 شیائومی در 2024

شیائومی عرضه 120 هزار دستگاه خودرو الکتریکی SU7 را هدف گذاری کرد

شیائومی که پیشتر اولین خودروی الکتریکی SU7 خود را معرفی و عرضه کرده بود، اکنون قرار است 120 هزار خودروی دیگر را نیز در سال 2024 روانۀ بازار کند.

به گزارش تک‌ناک، خودروی الکتریکی SU7 شیائومی با طراحی مدرن و امکانات پیشرفتۀ خود مورد توجه قرار گرفت. به تازگی نیز مشخص شد که شیائومی تصمیم دارد تا پایان 2024 بیش از 120 هزار دستگاه خودرو الکتریکی SU7 را عرضه کند. پیش از این آنها در نظر داشتند که 100 هزار دستگاه SU7 را به مشتریان تحویل دهند و اکنون با افزایش تقاضا این آمار به 120 هزار دستگاه رسید.ه است

در حالی که مدت زمان کوتاهی از عرضۀ اولین خودروی الکتریکی شیائومی می‌گذرد، این برند بر روی محصولات جدید دیگری فعالیت خود را ادامه می‌دهد تا در آینده از آنها رونمایی کند. همچنین لو ویبینگ، مدیرعامل کمپانی خبر از برنامه‌های بزرگ در راستای توسعۀ خودروهای جدید داد و اعلام کرد: شرکت سعی دارد بر روی تحویل محصول فعلی تمرکز کند.

تاکنون جزئیات چندانی از محصولات آیندۀ این برند در دست نیست. گفته شده در اواخر امسال یک شاسی بلند توسط شیائومی رونمایی خواهد شد و سال 2025 نیز به فروش می‌رسد. این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان به صنعت بسیار جذاب باشد، به خصوص آنهایی که به دنبال خودروی شاسی بلند شیائومی هستند.

مدل فعلی با طراحی و فناوری‌های جذاب بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بدون شک عرضۀ شاسی بلند می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. شیائومی اگرچه به عنوان برند گوشی شناخته می‌شود، امّا توانایی بزرگ خود را در زمینۀ طراحی و تولید محصولات دیگر هم نشان داد. از جمله بخش خودرو که یک صنعت پرچالش و پر رقیب است و عرصه را برای این برند دشوار می‌سازد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود شاسی بلند شیائومی چه طراحی و قابلیت‌هایی دارد. انتظار داریم در طراحی داخلی، مشابه مدل فعلی باشد و از طراحی خودروی الکتریکی SU7الگوبرداری کند. جزئیات کافی در دست نیست و نمی‌توان به شایعات بی‌ اساس اشاره کرد. این برند چینی به دنبال آن است که به یکی از بازیگران مطرح صنعت خودروی الکتریکی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.