ضبط صفحه نمایش یک برنامه خاص در اندروید امکانپذیر شد

گوگل، در آخرین به‌روزرسانی QPR 2 Beta 2 اندروید ۱۳ ویژگی با امکان انتخاب یک برنامه واحد یا خاص برای ضبط ویدئو از صفحه را عرضه کرده است

گوگل، در آخرین به‌روزرسانی QPR 2 Beta 2 اندروید ۱۳ یک ویژگی به نمایش گذاشته است که طی آن یک رابط کاربری آزمایشی جدید با امکان انتخاب یک برنامه واحد یا خاص برای ضبط ویدئو از صفحه نمایش وجود دارد.

به گزارش تک ناک، ضبط صفحه هنگام توضیح مراحل انجام یک کار، هم در استفاده شخصی و هم برای آپلود در رسانه‌های اجتماعی بسیار مفید واقع می‌شود.

رفتار پیش فرض برنامه‌های ضبط صفحه در اندروید به صورت شروع ضبط با زدن دکمه آن است و ضبط کل صفحه است. یعنی حتی هنگام خروج از برنامه، ضبط تا زمان قطع آن ادامه می‌یابد.

این ویژگی باعث جلوگیری از ثبت محتویاتی مانند اعلان های دریافتی، برنامه های موجود در دستگاه و موارد دیگر هنگام ضبط می‌شود.

برگه آن مشابه برگه Share اندروید است. با باز کردن آن، فهرست بزرگ‌تری از برنامه‌ها با امکان انتخاب به عنوان برنامه دلخواه برای ضبط نشان داده می‌شود. فید ضبط صفحه  QPR 2 Beta 2اندروید ۱۳ دارای عنوان « Share or record an app» است.

این ویژگی جدید ضبط ویدئو صفحه نمایش در آخرین به‌روزرسانی QPR 2 Beta 2اندروید ۱۳ به نمایش گذاشته شده است و مطمئناً هنگام ضبط صفحه نمایش تلفن هوشمند، حریم خصوصی بیشتری به ارمغان می‌آورد.

از نظر افراد حاضر در 9To5Google این طراحی برای انتخاب جزئیات دیگر نیز به کار خواهد آمد و موجب ارتقا امنیت حریم خصوصی کاربر در آن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.