طراحی جدید رابط کاربری recorder در گوگل مسیج

در ماه مارچ، گوگل یک بازسازی بزرگ در رابط کاربری ضبط کننده صوتی (recorder ) در گوگل مسیج را فعال کرد و اکنون مجددا طراحی جدیدی برای آن عرضه شده است.

به گزارش تکناک، فراموش نکنید که گوگل ممکن است این ویژگی‌ها را به دست مشتریان برساند یا نرساند و تفسیر ما از آن‌ها ممکن است ناقص باشد. با این حال، ما سعی خواهیم کرد ویژگی‌هایی را که به پایان نزدیک‌تر هستند فعال کنیم تا به شما نشان دهیم که در صورتی که واقعا به دست مشتریان برسند، چگونه به نظر خواهند رسید. با در نظر گرفتن این موضوع، ادامه مطلب را بخوانید.

امروز، برای ضبط یک یادداشت صوتی، روی میکروفون در گوشه سمت راست پایین پیام‌ها ضربه بزنید و نگه دارید.

نسخه جدیدتر این رابط کاربری که امروز فعال شده است، کمتر شبیه به برنامه رکوردر بر روی گوشی‌های پیکسل است. شما یک گرافیک آموزشی دوستانه دریافت می‌کنید، در حالی که دکمه‌های شکل قرص در یک ردیف پایین قرار دارند.

با لمس میکروفون، ضبط شروع می‌شود و نمای موج صوتی و شمارش ظاهر می‌شود. پس از توقف، می‌توانید چیزی که ضبط کردید را پخش کنید و با امکان پیمایش از طریق خط زمانی، به جلو و عقب بروید.

دکمه‌های بزرگ و با برچسب واضح برای “Delete” و “Attach” وجود دارند، در حالی که ارسال همچنان یک فرآیند دو مرحله‌ای است.

این یک بازنگری و مدرن‌سازی بسیار لازم برای تجربه پیام‌های صوتی از گوگل است. هنوز به طور کامل عرضه نشده است اما امیدواریم که به راه اندازی نزدیک شویم زیرا همه چیز امروز بسیار بهبود یافته به نظر می‌رسد

این به مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیام‌ها، مانند طراحی مجدد صفحه اصلی، می‌پیوندد که گوگل هنوز رسماً اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.