طراحی زیبای آیکون‌ ها در MIUI 15

سیستم عامل MIUI 15 شیائومی با طراحی آیکون‌ های جدید و مدرن به ارائه تجربه پویاتر و قابل تنظیم‌تر برای کاربران می‌پردازد.

به گزارش تکناک، هرچند که غول تولید کننده چینی، هنوز روی سیستم MIUI 15 آینده خود کار می کند. با این حال،به تازگی اطلاعاتی قبل از انتشار رسمی سیستم عامل جدیدريال از منابع قابل اعتماد به بیرون درز کرده‌است که موارد جدید این سیستم را تأیید می کند.

چندی پیش، نسخه اولیه توسعه دهنده MIUI 15 در سرور بروزرسانی شیائومی ظاهر شد. با این حال، آخرین مورد از این اطلاعات افشا شده، تغییرات ایجاد شده در سیستم MIUI 15 است. طبق تصاویر این افشای اطلاعاتی، آیکون‌های سیستمی تا حد زیادی منحنی خواهند شد و ظاهر آن نسبت به شکل مستطیل گرد قبلی متفاوت خواهد بود. این اطلاعات توسط@Xiaomiui، به عنوان یک منبع قابل اعتماد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

آیکون های جدید MIUI 15

یکی از قابل توجه ترین تغییرات در MIUI 15 ظاهر جدید آیکون ها است. آیکون های جدید به گونه ای طراحی شده اند که مدرن تر و از نظر بصری جذاب تر باشند. همچنین بر وضوح و سبک ساده تمرکز و طراحی صاف تر و ساده تری داشته باشند. تشخیص رنگ‌های پالت آن چشم‌نواز است. آیکون‌های جدید همچنین از نظر اندازه یکنواخت تر هستند و اسکن سریع آنها آسان تر می‌شود.

در حال حاضر گوشی های شیائومی به دلیل ویژگی ها و عملکرد عالی خود شناخته می شوند. با این حال یکی از زمینه هایی که گاهی اوقات ممکن است این گوشی ها در آن ضعف داشته باشند، عمر باتری است که با توجه برخی نکات مهم در نگهداری تلفن همراه، میتوان به بهترین شکل از تلفن همراه استفاده کرد.

طراحی آیکون های جدید بصری تر و کاربر پسندتر است. به عنوان مثال، آیکون دوربین شامل یک دکمه شاتر برجسته تر می‌شود. این کار باعث سهولت در ثبت سریع تصاویر می‌شود. همچنین آیکون تلفن اکنون دارای بلندگوی برجسته تری برا تشخیص بهتر حالت مکالمه است. همچنین، آیکون پیام حباب چت برجسته تری خواهد داشت. طبق ادعای این شرکت، با این تغییر تشخیص دریافت پیام جدید آسان تر می شود.

رابط کاربری MIUI 15 نشان دهنده تعهد شیائومی بر ارائه یک تجربه کاربری بصری جذاب است و مطمئنا کاربران را مجذوب و خوشحال خواهد کرد. آیکون های جدید تنها یکی از بسیار پیشرفت های ایجاد شده توسط شیائومی در رابط جدید خواهد بود و می توان انتظار مشاهده تغییرات هیجان انگیزتری در نسخه نهایی را داشت. با MIUI 15، شیائومی استاندارد جدیدی را برای سیستم عامل های مبتنی بر اندروید تعیین می کند و تجربه ای پویاتر، قابل تنظیم و کاربرپسندتر برای کاربران فراهم می کند.

1 دیدگاه برای “طراحی زیبای آیکون‌ ها در MIUI 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.