طراحی متفاوت جدیدترین پیکسل واچ گوگل + ویدیو

تصاویر ویدیوی منتشر شده نشان می دهد پیکسل واچ  بعدی گوگل دارای آرایه سنسور کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود خواهد بود و دارای استاندارد IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است.

به گزارش تکناک، گوگل به تازگی یک ویدیو پیشنمایش از ساعت هوشمند Pixel Watch 2 منتشر کرده است و اگرچه این ساعت هوشمند به ظاهر بسیار شبیه به اصلی آن است، اما برخی تفاوت‌های قابل توجه مانند یک کرون جدید، مشخصه IP68 و یک آرایه سنسور کاملاً متفاوت وجود دارد.

در راستای رویداد رونمایی از محصولات ساخته شده توسط گوگل در تاریخ 4 اکتبر در نیویورک، گوگل بخشی از مجموعه پیکسل آینده خود از جمله نمای نزدیک Pixel 8 Pro و Pixel 8 کوچکتر را “فاش” کرده است. با این حال، نگاه ما به ساعت Pixel Watch 2 نسبتاً کوتاه بود. این ویدیوی جدید، اگرچه کوتاه است، برای اولین بار تفاوت‌های واقعی در طراحی را تایید می‌کند.

ابتدا، بزرگترین تفاوت در آرایه سنسورها است. ساعت پیکسل اصلی دارای یک حاشیه از الکترودهای EKG است، اما یک آرایه نازک به شکل قرص با سنسورهای نوری مستطیلی را در خود جای داده است. در ساعت Pixel Watch 2، می‌توانید طراحی بیشتری به شکل دایره‌ای با LEDهای کوچکتر را مشاهده کنید. شایعات تاکنون نشان داده‌اند که ساعت Pixel Watch 2 دارای سنسور فعالیت الکترودرمال پیوسته Sense 2 خواهد بود، بنابراین این می‌تواند دلیلی برای بازطراحی آن باشد.

همچنین می‌توانید نگاهی به مشخصه IP68 بیندازید. ساعت Pixel اصلی تنها دارای مشخصه “مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر” بود. این خیلی تعجب آور نیست، زیرا مقاومت در برابر آب 5ATM نیز در ساعت اصلی مشخص شده بود که به طور کلی برای توصیف قابلیت شنا مناسب است. مشخصه IP68 حداقل تایید می‌کند که سطحی از مقاومت در برابر گرد و غبار نیز وجود دارد.

در آخر، می‌توانید ببینید که قسمت تاج بیشتر با صفحه نمایش هماهنگ شده است. در ساعت اصلی، می‌توانید یک برش کوچک ببینید. با این حال، ساعت Pixel Watch 2 به طور واضح یک طراحی کلی مشابه با ساعت اصلی دارد. این ممکن است نشان دهنده این باشد که بهبود‌های اصلی احتمالاً از طریق نرم‌افزار یا اجزای داخلی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال، انتظار می‌رود ساعت Pixel Watch 2 از پلتفرم Qualcomm Snapdragon W5 Plus به جای چیپ Exynos نسل قبلی سامسونگ استفاده کند.

در هر صورت، لازم نیست خیلی منتظر بمانیم. گوگل می‌گوید که شما می توانید Pixel Watch 2 را در تاریخ ۴ اکتبر پیش‌خرید کنید و همان روز، شرکت یک رویداد بزرگ پیکسل برگزار می‌کند.

این نوشته در گجت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.