طرح سامسونگ برای عرضه حلقه هوشمند

سامسونگ علائم تجاری “Galaxy Pulse” و سه نام دیگر را ثبت کرده است. در عین حال، گزارش های جدید حاکی از توسعه یک حلقه هوشمند پوشیدنی توسط این شرکت است.

به گزارش تکناک، سامسونگ به طور رسمی توسعه یک حلقه هوشمند را آغاز کرده است. این ابزار برای انگشت در نظر گرفته شده است و معمولاً برای نظارت بر سلامت و موارد حیاتی، به‌ویژه ضربان قلب کاربر استفاده می‌شود و کوچک‌تر از یک ساعت هوشمند معمولی خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، غول کره ای سخت‌افزار PCB اولیه لازم برای توسعه حلقه هوشمند را ساخته است و در حال ساخت نمونه اولیه آن است. پس از آن، عرضه این محصول به تصمیم این شرکت در تولید انبوه این پوشیدنی جدید گلکسی بستگی دارد.

شایعات مربوط به عرضه یک حلقه هوشمند با برند گلکسی سال‌ها در جریان بود و در اوایل سال جاری هنگام ثبت علامت تجاری ساده «Galaxy Ring» توسط سامسونگ دوباره ظاهر شد. احتمالا این حلقه به عنوان رقیب اصلی پوشیدنی های Oura در نظر گرفته شده است.

با این حال، طبق آخرین مجموعه علائم تجاری سامسونگ، ممکن است حلقه هوشمند آن یک هدف دوم نیز داشته باشد. برخلاف علامت تجاری قبلی انگشتر گلکسی، که به طور تصادفی در کنار علامت تجاری “عینک گلکسی” ظاهر شده بود، هر یک از آخرین پرونده های سامسونگ در زیر فهرست شده، به طور خاص به پشتیبانی از”عینک های هوشمند” آن اشاره می‌کند.

در همین راستا، طبق بررسی‌های TheElec، پتنت سامسونگ پتانسیل استفاده از یک حلقه هوشمند در ارائه قابلیت‌های دقیق‌تر حس دست هنگام جفت شدن با عینک هوشمند را نشان می‌دهد. با این حال، هر پتنت ثبت شده، به محصول نهایی ختم نمی‌شود، بنابراین فعلاً باید با این اطلاعات با احتیاط برخورد کرد.

سامسونگ علائم تجاری "Galaxy Pulse" و سه نام دیگر را ثبت کرده است. در عین حال، گزارش های جدید حاکی از توسعه یک حلقه هوشمند پوشیدنی توسط این شرکت است.

این پتنت با تلاش های قبلی سامسونگ در ارائه حلقه هوشمند با توجه به همگام سازی آن با عینک متمایز خواهد بود. طبق گزارش سال گذشته، گوگل پس از خرید North، در حال کار بر روی یک طرح کنترل جوی استیک مانند حلقه برای پروژه عینک هوشمند AR خود بود که متوقف شد. همچنین، اپل انتظارات کلی از هدست های XR را با قابلیت های پیشرفته ردیابی دست و چشم خود تغییر داده است.

در همین حال، دقیق‌ترین و گسترده‌ترین علامت تجاری جدید ، پرونده «Galaxy Pulse» است که به اطلاعات بسیار فراتر از سخت‌افزار انگشتر و عینک اشاره دارد و شامل عواملی مانند «دستبندهای هوشمند» و «گردنبندهای هوشمند» خواهد بود. به نظر می‌رسد «Galaxy Pulse» ممکن است به برنامه‌ای برای همگام‌سازی داده‌های سلامت از حلقه با تلفن هوشمند نیز اشاره داشته باشد.

ثبت علامت تجاری GALAXY PULSE™ برای پوشش دسته بندی حلقه های هوشمند در نظر گرفته شده است. این محصولات هوشمند پوشیدنی با ماهیت دستبندهای هوشمند، گردنبندهای هوشمند، عینک های هوشمند و حلقه های هوشمند، وسایل ارتباط الکترونیکی دیجیتال پوشیدنی ارائه می‌شوند؛ همچنین نرم افزار قابل دانلود برای جمع‌آوری اطلاعات از حلقه های هوشمند به منظور ردیابی، جمع آوری، نظارت، تشخیص، شناسایی، ذخیره، انتقال، مدیریت و ارزیابی داده های بیومتریک و فیزیولوژیکی، علائم حیاتی و سوابق سلامت شخصی و ارائه توصیه های پزشکی ارائه خواهد شد.

از یک طرف، گزارش TheElec نشان می دهد که حلقه هوشمند گلکسی هنوز آماده انتشار نیست. از سوی دیگر، ظاهر این نام های تجاری بالقوه در علائم تجاری می تواند به معنی عرضه زودتر از موعد سبک جدید سخت افزار سامسونگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.