طلسم عرضه خودروی سایبرتراک تسلا شکست

خودروی مورد انتظار سایبرتراک تسلا ، یک پیکاپ تمام الکتریکی است و با طراحی آینده نگر و عملکرد چشمگیر خود موجی جدید در صنعت خودرو ایجاد کرده است.

به گزارش تکناک، تسلا اولین بار سایبرتراک را در 21 نوامبر 2019 معرفی کرد. طی یک رویداد ویژه که در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، سایبرتراک را در معرض دید عموم قرار داد. این اطلاعیه توجه قابل توجهی را برانگیخت و بحث هایی را در مورد طراحی و ویژگی های منحصر به فرد خودرو به راه انداخت.

این شرکت مدت کوتاهی پس از آن، پیش خریدهای خود را باز کرده بود و ظرف چند روز، رزرو خرید این وانت پیکاپ به طور کامل پر شد. با این حال، حدود سه سال و نیم بعد، سایبرتراک هنوز در بین مردم عرضه نشده است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که تسلا در حال آماده شدن برای تولید سالانه 375000 سایبرتراک است و مدل‌های آن تا پایان آگوست عرضه می‌شوند. یکی دیگر از بیانیه های اخیر تسلا بیان می کند که تحویل این خودرو قرار است در اواخر سه ماهه سوم سال 2023 و احتمالاً در اواخر سپتامبر آغاز شود.

با افزایش تولید تسلا، هیجان پیرامون سایبرتراک به اوج جدیدی رسیده است. گزارش‌های قبلی توسط Electrek حاکی از آن بود که تسلا به تامین‌کنندگان دستور داده بود تا برای راه‌اندازی نمونه اولیه سایبرتراک در اواخر آگوست و به دنبال آن تولید در اوایل اکتبر آماده شوند. تحولات اخیر این انتظارات را بیشتر تقویت کرده است، به طوری که تصاویر فاش شده از کارخانه گیگافکتوری تگزاس تسلا نگاه اجمالی از تولید در حال پیشرفت را نشان می دهد.

در یک چرخش جالب از وقایع، یک نمونه اولیه سایبرتراک پس از تخلیه از هواپیما در یک فرودگاه در نیوزیلند مشاهده شد. با وجود پنهان بودن، شکل و ظاهر متمایز خودرو به راحتی هویت آن را به عنوان سایبرتراک موردانتظار آشکار کرد. این اقدام تسلا جای تعجب ندارد، زیرا این شرکت قبلاً از یک سایت آزمایشی محلی در نیوزیلند برای آزمایش زمستانی خودروهای خود استفاده کرده است. در حالی که تسلا در وهله اول آزمایش های زمستانی را در آلاسکا انجام می دهد، آنها از فصل تابستان نیمکره جنوبی برای ارزیابی عملکرد خودرو در نیوزیلند استفاده می کنند.

مشاهده نمونه اولیه سایبرتراک نشان می دهد که تسلا ممکن است در حال انجام آزمایش نهایی برای آماده سازی برای تولید باشد. با توجه به ویژگی های چشمگیر سایبرتراک، مانند داشتن چهار موتور، قابلیت های تمام چرخ محرک و فرمان چرخ های عقب، انتظار می رود در شرایط چالش برانگیز مانند برف و یخ برتر باشد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا فرآیند دقیق آزمایش و توسعه تسلا با استانداردهای بالای تعیین شده توسط این شرکت مطابقت خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.