عرضه افکت های جدید ویدیویی در  Google Photos

Google Photos اعلام کرد برای دارندگان پیکسل و اشتراک‌دهندگان Google One، افکت‌ های ویدیویی جدید اضافه کرده است.

به گزارش تکناک، افکت‌ های ویدیویی جدید در کنار فیلترها وجود دارند و هر دو می‌توانند برای ایجاد تأثیر هنری بر روی ویدیوها اعمال شوند.

Google Photos به طور پیش فرض در تقریباً هر گوشی و تبلت اندرویدی که دارای خدمات موبایل گوگل است، قرار دارد. اما به لطف ابزار بسیار زیاد این برنامه، اکثر مردم آن را به عنوان bloatware سنگین نمی دانند. با افزودن افکت‌های جدید، گوگل قصد دارد Google Photos را حتی بیشتر و مفیدتر کند، اما این بار تنها برای دارندگان پیکسل و اشتراک‌دهندگان Google One در دسترس است.

به طور رسمی از طریق حساب توییتر Google Photos اعلام شده است که اکنون Google Photos می‌تواند افکت‌هایی را روی ویدیوها اعمال کند. افکت‌ها برای دارندگان پیکسل و اشتراک‌دهندگان Google One پرداختی در دسترس قرار گرفته‌اند.

افکت‌های ویدیویی بر روی گوشی Pixel 7a در دسترس هستند، اما روی سایر گوشی‌هایی که اشتراک Google One دارند، این ویژگی را نمی بینید. این ممکن است به دلیل اجرای پخش مرحله‌ای باشد و امیدواریم که این ویژگی بر روی حساب Google One نیز در دسترس باشد.

افکت‌های ویدیویی در کنار فیلترها وجود دارند: فیلترها لایه‌ای ظاهری بر روی ویدیو ایجاد می‌کنند، در حالی که افکت‌ها ویژگی پایه ویدیو را تغییر می‌دهند (بهترین نمونه در فیلترهای Layouts قابل مشاهده است). شما می‌توانید از یک افکت ویدیویی در کنار یک فیلتر استفاده کنید.

 

در اینجا تمام فیلترهای موجود در Google Photos آمده است:

Dust mix

Paper tear

B&W film

Lomo

Light leak

Film mood

Chromatic

Fish eye

Vintage

Layouts

Retro film

Poster

برای افزودن جلوه به ویدیوی خود، این مراحل را در تلفن هوشمند Google Pixel یا هر تلفنی که اشتراک Google One دارد، دنبال کنید:

  • برای ویرایش ویدیو، Google Photos را باز کرده و ویدیوی مورد نظر خود را باز کنید.
  • روی گزینه Edit در نوار پایین کلیک کنید.
  • به سمت راست بروید تا به بخش Effects بروید.
  • در اینجا می‌توانید پیش نمایش همه افکت‌های موجود را ببینید، اما همچنین می‌توانید روی هر افکت کلیک کنید تا پیش نمایش آن در ویدیوی شما را مشاهده کنید. پیش نمایش برای ویدیوهای بلند ممکن است زمان بیشتری برای تولید داشته باشد.
  • برای ذخیره نسخه ویرایش شده ویدیو، روی گزینه Save Copy کلیک کنید. ویدیوی اصلی شما نیز حفظ می‌شود.

گوگل برنامه‌ای برای باز کردن این ویژگی برای تمام کاربران Google Photos اعلام نکرده است، بنابراین انتظار زیادی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.