عرضه برنامه Google Photos با ظاهر جدید

 Google Photos به عنوان برنامه پیش فرض عکس و ویدیو برای کاربران پیکسل و همچنین برای کاربران Android و iOS در دسترس است.

به گزارش تکناک، این برنامه دارای ابزارهای ویرایشی مفیدی است و به گفته police Android، گوگل در حال ایجاد برخی تغییرات در رابط کاربری و عناصر رابط کاربری برنامه از جمله حذف نوار ناوبری پایین است.

نایل سادیکوف، رئیس کانال تلگرام گوگل نیوز تصاویری را منتشر کرد که رابط کاربری جدید را نشان می‌دهد که طبق گزارش‌ها برای تعداد کمی از کاربران عرضه شده است. .

یکی از تغییرات شامل اضافه شدن بخش خاطرات (Memories) در نوار پیمایش پایین صفحه است، که اکنون در پایین صفحه قرار گرفته است. بخش جستجو نیز در یک دکمه مدور در پایین سمت راست صفحه قرار گرفته است و بخش به اشتراک گذاری به بالا سمت راست صفحه و در سمت چپ عکس پروفایل منتقل شده است. همچنین لوگوی Google Photos اکنون در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد و نه در وسط صفحه.

سادیکوف معتقد است که این تغییر در رابط کاربری تنها یک آزمایش از سوی گوگل است و از آنجایی که فقط بر روی “محدوده بسیار کوچکی” از دستگاه‌های Android و iOS ظاهر شده است، سادیکوف می‌گوید که گوگل در طراحی جدید “همه کاره” نیست و به همین دلیل است که عرضه از نظر دامنه محدود است.

گوگل ممکن است بازخوردی که از کاربران Android و iOS درباره تغییرات رابط کاربری Google Photos دریافت می‌کند را بررسی کند. به هر حال، به نظر نمی‌رسد که گوگل آماده باشد تا این تغییرات را در زمان اصلی نمایش دهد، مهم این است که تغییرات به چه اندازه خوب پذیرفته شده‌اند.

اگر Google Photos را روی آیفون یا دستگاه اندرویدی خود ندارید، می‌توانید با کلیک بر روی این لینک آن را از App Store و Play Store نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.