قابلیت کاریابی به توییتر می آید

بسیاری از افراد برای کاریابی به شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین مراجعه می‌کنند. حال ممکن است توییتر نیز در آینده به مکانی برای کاریابی تبدیل شود.

به گزارش تکناک، طبق کشفیات Search Engine Journal، این شرکت متعلق به ایلان ماسک در حال کار بر روی یک ویژگی جدید بررسی مشاغل برای سازمان های تایید شده به نام Twitter Hiring است.

در حال حاضر هیچ اطلاعیه رسمی از سوی توییتر وجود ندارد اما یک حساب کاربری جدید به نام @TwitterHiring ایجاد کرده است. این حساب تایید شده در ژوئیه 2023 بیش از 5000 دنبال کننده داشته است و در زمان نگارش این گزارش هیچ توییت منتشر شده‌ای ندارد. طبق این گزارش، برخی از سازمان‌ها مانند Workweek توانسته‌اند به این قابلیت دسترسی یابند و لیست مشاغل موجود را ارسال کنند.

بر اساس یک اسکرین شات منتشر شده توسط نیما اوجی، محقق اپلیکیشن، Twitter Hiring به سازمان ها امکان ارائه تا حداکثر پنج سمت شغلی را می‌دهد. این سمت‌ها برای همه کاربران هنگام بازدید از پروفایل یک سازمان قابل مشاهده خواهد بود.

طبق این اسکرین شات، «Twitter Hiring یک ویژگی رایگان برای سازمان‌های تایید شده به منظور بررسی و نمایش سمت‌های شغلی در پروفایل یک شرکت و جذب استعدادهای برتر برای آنها خواهد بود. همچنین سازمان‌ها می‌توانند با کمک سیستم ردیابی متقاضی یا فید XML، مشاغل را «در عرض چند دقیقه» در توییتر وارد کنند.

اشتراک سازمان های تایید شده توییتر با قیمت 1000 دلار در ماه ارائه می شود. با این حال، طبق این اسکرین شات و گفته مدیر عامل Workweek، آدام رایان، این شرکت ویژگی بررسی مشاغل را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد.

اما Twitter Hiring هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده است.

پیش از این ایلان ماسک علاقه خود را به یک پیشنهاد مرتبط با شغل ابراز کرده بود. این میلیاردر در پاسخ به کاربری در مورد ایجاد یک اپلیکیشن دوستیابی توییتر گفته بود:« ایده جالبی است، شاید روی جستجوی مشاغل کار کند». همچنین، این شرکت رسانه‌ اجتماعی، استارت‌آپ تطبیق شغل Laskie را در اوایل سال جاری در اولین خرید عمده خود تحت رهبری ماسک خریداری کرد.

در اخبار اخیر، توییتر برنامه جدیدی را راه اندازی کرده است و بخشی از درآمد تبلیغاتی خود را با تولید کنندگان محتوا منتخب به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، تصمیمات شرکت در ماه‌های گذشته، مانند راه‌اندازی مجدد اشتراک پولی توییتر بلو و ایجاد یک دیوار پرداخت برای دسترسی به API آن بر روی مسائل مالی متمرکز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.