عرضه دوچرخه الکتریکی جدید با قابلیت تطبیق و هیجان

دوچرخه الکتریکی Ultra Flex 1200 هیبریدی با پرش های شهری نیرو می گیرد و قادر است مسیرهای ناهموار را طی می کند.

به گزارش تکناک، ما تعدادی از دوچرخه‌های الکتریکی را دیده‌ایم که با الهام از موتور حرکت می‌کنند و به سبک BMX پرش می‌کنند. استارت‌آپ Zooz، که در تگزاس واقع شده است، این دو مفهوم را در یک دوچرخه الکتریکی به نام Ultra Flex 1200 ترکیب کرده است، که به عنوان نمادی از هیجان و تطبیق پذیری شناخته می‌شود.

Zooz Bikes  در سال 2020 توسط سه فرد با تجربه در صنعت تأسیس شده است. آنها ابتدا در یک گاراژ قدیمی در شیکاگو فعالیت می‌کردند ولی اکنون  این شرکت در فورت ورث، تگزاس مستقر است. پس از طراحی و ساخت نمونه‌های اولیه، این استارتاپ مدل Urban Ultralight را عرضه کرد. این دوچرخه به سبک BMX با صندلی بلند و یک باتری در زیر دوچرخه برای نیرو دادن به موتورهای هاب عرضه می شود.

اکنون تیم به همراه Ultra Flex 1200 به دنبال ورود به بازار حمل و نقل الکترونیکی برتر است و قصد دارد تا سطوح چالش برانگیزی مانند خیابان‌ها و مسیرهای کوهستانی را فتح کند.

استایل BMX در دوچرخه جدید با بدنه فولاد کرومولی براق 4130 ادامه می‌یابد. ترکیبی از صندلی نسبتاً کوتاه الهام گرفته شده از موتورسیکلت و دسته‌های بلند BMX باعث ایجاد حالت سواری ایستاده می‌شود. Flex قادر است سوارانی با قد 1.7 تا 1.95 متر را در خود جای دهد. در کل، ظرفیت بار آن 158 کیلوگرم است، در حالی که وزن خود دوچرخه 38.5 کیلوگرم اعلام شده است.

یک موتور پشتی 750 وات با توان حداکثر 1800 وات، نیروی لازم برای ماجراجویی‌های شهری و آفرود را فراهم می‌کند. دوچرخه Flex همچنین با یک دریچه گاز دستی تجهیز شده است تا بدون نیاز به حرکت پدال‌ها قابل استفاده باشد.

صندلی بزرگ دوچرخه، بسیاری از لوازم الکترونیکی کلیدی دوچرخه را پنهان می‌کند و دارای بسته باتری بزرگ با ظرفیت 1300 وات ساعت است. این بسته باتری شامل سلول‌های LG است و هر بار شارژ، سواری در مسافت 48 تا 72 کیلومتر را پشتیبانی می‌کند.

یک دوشاخه قابل تنظیم با 85 میلی‌متر جابجایی در بخش جلو و فنر لول جفتی با 65 میلی‌متر جابجایی در بخش عقب، قابلیت عبور از مسیرهای ناهموار و پستی بلندی‌ها را فراهم می‌کند.

دوچرخه Flex با لاستیک‌های با قطر 24 اینچ و عرض 3.2 اینچ، که با روکش فیبر آرامید تقویت شده‌اند، تجهیز شده است و در برابر پنچری مقاوم هستند. همچنین، ترمزهای دیسکی هیدرولیک با روتورهای 203 میلی‌متری برای توقف قدرتمند فراهم می‌کنند.

دوچرخه الکتریکی Zooz Ultra Flex 1200 با قابلیت سفارش پیش از 15 ژوئیه، در رنگ‌های کروم، کروم مشکی و کروم شنی با قیمت پیشنهادی 3795 دلار آمریکا عرضه می‌شود. با این حال فروشگاه آنلاین در حال حاضر تخفیف 500 دلاری را نیز اعمال کرده است. این دوچرخه همچنین قابلیت نصب باربند های جلو و عقب برای انعطاف پذیری در حمل بار را دارد، همچنین یک باربند موج سواری برای سفر به سواحل و پدال های Arclight نیز در دسترس است. ویدیوی جالب زیر بیشتر از این ویژگی‌ها را نشان می‌دهد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.