قیمت شیائومی‌ پد 6 در بازار

شیائومی به تازگی از شیائومی‌ پد 6 در چین رونمایی کرده است. نسل جدید مجموعه تبلت های موفق این شرکت دارای مشخصات مناسبی است و به زودی در اروپا عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک،  با توجه به این مسأله که هند دومین سنگر شیائومی است، عرضه اولین نسخه بین المللی این تبلت در هند عجیب نبود. با این حال، عرضه این دستگاه در اروپا به زودی اتفاق خواهد افتاد و اکنون اخباری از قیمت حدودی این دستگاه در اروپا و بریتانیا در حال انتشار است.

قیمت در اروپا

قیمت شیائومی‌ پد 6 برای نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از 399 یورو شروع خواهد شد. مدل بالاتر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدود 499 یورو قیمت خواهد داشت. در بریتانیا، قیمت این تبلت جدید از 369 پوند شروع می شود.

لازم به ذکر است، این قیمت برای تبلتی مانند شیائومی‌ پد 6 بسیار جالب است. و نقطه شروع خوبی برای کاربران خواهان تبلتی با مشخصات قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ محسوب می‌شود. مشخصات این دستگاه بسیار بهتر از تبلت های میان رده این بخش است.

مشخصات شیائومی‌ پد 6

شیائومی‌ پد 6 با صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با وضوح 2880 × 1800 پیکسل، یک دستگاه عالی برای مولتی‌تسکینگ و بهره‌وری به حساب می‌آید. همچنین پنل آن دارای ریفرش ریت 144 هرتز، HDR10 و پشتیبانی از Dolby Vision است. این پنل دارای پوشش Corning Gorilla Glass 3 برای مقاومت در برابر خراش است.

شیائومی‌ پد ۶ دارای پردازنده Snapdragon 870 کوالکام است. این پردازنده ممکن است در این مرحله به نظر فرسوده باشد، اما عملکرد آن هنوز هم از مجموع پردازنده‌های میان رده ای موجود در بازار امروزه قدرتمندتر است. این پردازنده شامل 1 هسته ARM Cortex-A77 با سرعت 3.2 گیگاهرتز، 3 هسته ARM Cortex-A77 با سرعت حداکثر 2.42 گیگاهرتز و 4 هسته ARM Cortex-A55 با تنظیم تا 1.8 گیگاهرتز می‌شود و هسته Adreno 650 انجام وظایف گرافیکی را بر عهده دارد.

این دستگاه با انواع پیکربندی شامل 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه، 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه به فروش می رسد. شیائومی‌پد ۶ دارای یک دوربین تکی 13 مگاپیکسلی به همراه قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز است.

همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدیویی دارد. یکی از ویژگی های برجسته دستگاه صدای استریوی آن است که توسط چهار بلندگو تامین می شود. همچنین Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2 و USB Type-C 3.2 با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی به همراه دارد. در این دستگاه باتری 8840 میلی آمپری تعبیه شده است.

شیائومی‌ پد ۶ دارای ابعاد 254×165.2×6.5 میلی متر و وزن حدود 490 گرم است. این دستگاه MIUI 14 را با پوسته MIUI Pad اجرا می کند و نرم افزاری بصری تر با افزایش بهره وری آن ارائه می‌دهد. شیائومی‌پد 6 از کیبورد که باید جداگانه خریداری شود پشتیبانی می‌کند.

همچنین یک شیائومی‌ پد 6 پرو شامل پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل۱ وجود دارد، اما این نسخه در انحصار چین باقی خواهد ماند. شیائومی‌پد 6 در رنگ‌های آبی و خاکستری به اروپا خواهد رسید. گزینه طلایی آن در اروپا عرضه نخواهد شد. شیائومی هنوز تاریخ رسمی عرضه را فاش نکرده است، اما احتمال عرضه آن در ماه آینده وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.