عرضه شیائومی 13 اولترا در 6 رنگ مختلف

در حالی که نسخه اولیه شیائومی ۱۳ اولترا تنها سه نوع رنگ را به نمایش گذاشته است اما گزارش‌های اخیر از احتمال برنامه‌ریزی شیائومی برای عرضه آن در سه گزینه رنگی دیگر در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

به گزارش تکناک، شایعات مربوط به این گزینه های رنگی جدید اندکی پس از رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا منتشر شد. کاربران شبکه دریافتند که ویژگی تشخیص دستگاه در QQ، شش گزینه رنگ مختلف را علیرغم تنها انتشار سه گزینه رنگی برای گوشی نشان می‌دهد.

بسیاری حذف برخی گزینه های رنگی در طول فرآیند توسعه را حدس زده بودند، اما پیشرفت های اخیر نشان از وجود مسأله دیگری دارد. طبق گزارش‌ها، چندین کاربر اینترنتی گزینه‌های رنگی جدید نارنجی، زرد و آبی را از میان‌افزار شیائومی ۱۳ اولترا استخراج کرده‌اند.

این گزینه های رنگی جدید ممکن است به عنوان گزینه های سفارشی محدود برای شیائومی ۱۳ اولترا منتشر شوند. لی جون، موسس و مدیرعامل شیائومی، همچنین ویژگی سفارشی‌ سازی نسخه محدود را در حساب Weibo خود تبلیغ و به احتمال ارائه این گزینه‌های رنگی جدید در آینده اشاره می‌کند.

انتشار این گزینه‌های رنگی جدید بدون شک ترجیحات کاربران شیائومی ۱۳ اولترا را برآورده می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد طراحی منحصر به فرد گوشی را بدون قاب محافظ به نمایش بگذارند. با این حال، استفاده از گوشی بدون قاب محافظ ممکن است منجر به آسیب صفحه نمایش در اثر سقوط شود.

تعمیر صفحه نمایش شیائومی ۱۳ اولترا پرهزینه است. صفحه نمایش آن 1360 یوان قیمت دارد و هزینه تعویض آن 40 یوان است.

مشخصات شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا یک گوشی هوشمند پرچمدار با مشخصات چشمگیر است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی Quad HD+ AMOLED HDR10+ با ریفرش ریت 120 هرتز، تاچ ریت 240 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass Victus است. این دستگاه از چیپست 4 نانومتری هشت هسته‌ای  Snapdragon 8 نسل ۲، با حداکثر 16 گیگابایت رم LPPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 پشتیبانی می کند.

Xiaomi 13 Ultra (Chinese electronics company) دارای یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است. سیستم دوربین دارای اپتیک Summicron لایکا است و از فیلمبرداری 8K و Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی آن برای تصاویر سلفی و برقراری تماس های ویدیویی مطلوب است.

از ویژگی‌های امنیتی می‌توان به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش با نظارت بر ضربان قلب و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. این گوشی همچنین صدای Hi-Res، بلندگوهای دوگانه، صدای Dolby Atmos و USB Type-C را ارائه می دهد. این دستگاه در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 مقاوم است.

ابعاد شیائومی ۱۳ اولترا ۱۶۳.۱۸×۷۴.۶۴×۹.۰۶ میلی‌متر و وزن آن 227 گرم است. از 5G SA/NSA، Dual 4G VoLTE، Wi-Fi 6E، Bluetooth 5.3، GPS، NavIC، USB Type-C و NFC پشتیبانی می کند. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 90 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و قابلیت شارژ بی سیم معکوس تامین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.