عرضه شیائومی 14 با حافظه یک ترابایتی

جزئیات در مورد شیائومی 14 آتی در حال انتشار است. این تلفن ظاهر کلی خود را حفظ خواهد کرد اما چندین ارتقاء را به همراه خواهد داشت.

به گزارش تکناک، یکی از افشاگران Digital Chat Station پیش از این، عرضه این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 3 را فاش کرده است.

ظاهراً این نسل تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز خواهد داشت (سری 13 تا 512 گیگابایت حافظه را پوشش می‌داد). بر اساس پست قبلی، نسخه پایه شیائومی 14 دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 واتی (از 4500 میلی آمپر ساعت 67/50 وات) خواهد بود.

طبق مدارک طراحی این تلفن، ظاهر آن آشنا به نظر می‌رسد و یک جزیره دوربین مربعی شکل در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. با این حال، این جزیره دوربین در دستگاه جدید به جای ۳ سنسور، ۴ سنسور را در خود جای خواهد داد.

به گفته DCS، سنسور دوربین اصلی بزرگتر خواهد بود و به جای سنسور 50 مگاپیکسل 1/1.28 اینچی از سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.49 اینچی بهره خواهد برد.

در کنار آن سنسور تله‌فوتو با ابعاد متوسط و احتمالاً لنز استانداردی مانند سری پیشین آن (اما با ارائه بزرگنمایی نوری 3.2 برابری نسبت به سری 13) قرار می‌گیرد. در گزارش‌های موجود، هیچ اشاره ای به سنسور چهارم و مشخصات آن نشده‌است (البته سومین سنسور اولترا واید خواهد بود).

شیائومی به طور سنتی سری پرچمداران خود را درست در پایان سال و تا حدی همزمان با اولین عرضه تراشه اسنپدراگون 8 بعدی، عرضه می کند. بنابراین هنوز چند ماه تا عرضه شیائومی 14 و خانواده آن فاصله وجود دارد. به طور قطع در این سری یک مدل پرو وجود خواهد داشت، اما عرضه مدل پرو آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.