عرضه مانیتور منحنی 37.5 اینچی دل در چین

مانیتور منحنی UltraSharp WQHD+ 37.5 اینچی دل در چین رونمایی شد. این مانیتور زیبا در ماه می امسال در شمال آمریکا (آمریکا و کانادا) عرضه شد.

به گزارش تکناک، این مانیتور از جدیدترین فناوری پنل IPS با صفحه نمایش 37.5 اینچی و رزولوشن 3840 × 1600 پیکسل استفاده می‌کند. این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 60 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه عرضه شده که باعث می‌شود برای بازی‌های کامپیوتری مناسب نباشد.

مانیتور منحنی UltraSharp WQHD+ 37.5 اینچی جدید دل دارای روشنایی حداکثر ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ است. گستره رنگی DCI-P3 این مدل ۹۸٪ و گستره رنگی sRGB آن ۱۰۰٪ است. صفحه نمایش منحنی جدید دارای دقت رنگ Delta E کمتر از ۲ و سخت‌افزار ComfortView Plus داخلی برای ایمنی چشم است.

فناوری IPS Black مورد استفاده در نمایشگر Dell U3824DW بهبود چشم‌گیری در کنتراست و خروجی واقع‌گرایانه فراهم می‌کند. این نمایشگر می‌تواند برای انواع مختلفی از برنامه‌ها از جمله فیلم، تلویزیون و ایجاد محتوا استفاده شود. Dell U3824DW دارای دو رابط HDMI 2.1، یک رابط DP 1.4 و یک اتصال USB-C با پشتیبانی از تأمین برق 90 وات است. همچنین صفحه نمایش دارای پورت شبکه RJ-45 با قابلیت 2.5 Gbps است.

این مانیتور دارای پنج رابط USB-A از طریق هاب صفحه‌نمایش است که قابلیت 10Gbps و عملکرد KVM را ارائه می‌دهد. همچنین دو بلندگوی 9 واتی و پشتیبانی از قفسه آویز VESA نیز دارد.

قیمت مانیتور منحنی Dell U3824DW UltraSharp WQHD+ در چین

قیمت مانیتور منحنی UltraSharp WQHD+  37.5 اینچی دل در چین ۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۴۸ دلار) است. این قیمت به طرز قابل توجهی ارزان‌تر از قیمت ۱٬۵۲۹٫۹۹ دلاری در ایالات متحده است. این مانیتور در پلتفرم‌های خرده‌فروشی مانند JD.com برای خرید مستقیم در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.