عرضه هدفون های بی سیم پلی استیشن تا پایان سال

پلی‌استیشن اعلام کرد هدفون های بی سیم اختصاصی خود به قیمت ۲۰۰ دلار را وارد بازار می‌کند. هدفون Pulse Explore قرار است در انتهای سال جاری در دسترس قرار گیرد.

به گزارش تکناک، پلی‌استیشن پورتال قابل حمل جدید تنها محصول جدیدی نیست که به تازگی از سونی دیده ایم. این شرکت همچنین یک جفت لوازم جانبی صوتی جدید را به بازار عرضه کرده است که شامل یک جفت هدفون بی‌سیم می‌شود.

هدفون‌های بی‌سیم Pulse Explore با برند پلی‌استیشن که در پایان سال جاری با قیمت ۲۰۰ دلار (۲۰۰ پوند یا تقریباً ۳۹۰ دلار استرالیایی) عرضه خواهد شد. در کنار هدفون Pulse Explore، هدست بی‌سیم Pulse Elite نیز به قیمت ۱۵۰ دلار (۱۳۰ پوند) عرضه شده است.

هر دو هدست Pulse Elite و Pulse Explore دارای فناوری حذف نویز با هوش مصنوعی هستند که می‌تواند صداهای پس‌زمینه را فیلتر کند همچنین صدای بدون افت را ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه PS5 به دلیل مشکلات احتمالی تاخیر، از صداهای بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، این دو دستگاه صوتی از PlayStation Link استفاده خواهند کرد، یک فناوری صوتی جدید که از پلتفرم‌های مختلف از جمله PS5، کامپیوتر شخصی، مک و پلی‌استیشن پورتال پشتیبانی می‌کند.

برای اتصال هدست‌های Pulse Elite و Pulse Explore به PS5، نیاز به یک آداپتور USB دارید. اما PlayStation Link امکان اتصال دستگاه‌ها به یک تلفن از طریق بلوتوث را فراهم می‌کند. بنابراین، افرادی که در حال بازی کردن با کنسول هستند، قادر خواهند بود تماس را پاسخ داده و همچنان صدای بازی را در همان دستگاه بشنوند.

سونی تاریخ انتشار دقیق برای هدفون‌های Pulse Elite و Pulse Explore ارائه نکرده است، اما انتظار می‌رود هر دوی آنها همراه با PlayStation Portal در انتهای امسال عرضه شوند. پیش‌خریدها به زودی آغاز خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.