عرضه هلی شات جدید DJI با سیستم دوربین دوگانه

برخی منابع خبری معتبر می گویند هلی شات جدید شرکت DJI  به نام Air 3 ممکن است دارای سیستم دوربین ارتقا یافته باشد.

به گزارش تکناک، در مجموعه‌ای از تصاویری که توسط افشاگر رولاند کواندت در اختیار WinFuture قرار گرفته است، می‌توانید دو سنسور دوربین را روی لرزشگیر نصب شده در جلوی دستگاه مشاهده کنید.

این ارتقا می تواند نسبت به مدل قبلی DJI Air 2 که دارای یک سنسور نیم اینچی و یک دوربین یک اینچی بود و می توانست ویدیوهای 4K تا 60 فریم بر ثانیه را فیلمبرداری کنند، بهبود به حساب آید. اضافه شدن یک سیستم دوربین دوگانه می‌تواند DJI Air 3 را با Mavic 3 هماهنگ‌تر کند.

در حالی که Mavic 3 به طور مشابه دارای دو سنسور دوربین که یکی دوربین اصلی و دیگری یک لنز تله فوتو است، به نظر نمی رسد که برند Hasselblad آن به DJI Air 3 منتقل شود.

تصاویر فاش شده همچنین نشان می دهد که DJI Air 3 می تواند با یک باتری 4242 میلی آمپر ساعتی عرضه شود که حدود 30 درصد بزرگتر از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی DJI Air 2S است که در حال حاضر حدود 31 دقیقه زمان پرواز را ارائه می دهد.

به نظر می رسد یک کنترلر جدید DJI RC-N2 نیز وجود دارد، که بسیار شبیه به کنترلر DJI RC که در ماه می گذشته عرضه شده و دارای دو جوی استیک بالای یک صفحه نمایش بزرگ است.

جدا از این تصاویر و مشخصات، جزئیات مربوط به DJI Air 3 بسیار کم است. اما طبق فهرست آمازون که توسط WinFuture مشاهده شده است، قیمت دستگاه با کنترلر RC-N2 می تواند 1213 دلار آمریکا باشد.

دو بسته Fly More نیز وجود دارد که با باتری‌های اضافی و سایر لوازم جانبی به قیمت 1512 دلار آمریکا با کنترل‌کننده قدیمی RC-2 DJI یا 1739 دلار آمریکا با کنترلر جدید RC-N2 عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.