ویژگی های ZENFONE 10 ایسوس

ایسوس توانسته است جایگاه خود را در بازار تخصصی گوشی‌های هوشمند جمع و جور، با گزینه‌های جایگزین بسیار کم، مگر با احتساب تلفن‌های تاشو، حفظ کند.

به گزارش تکناک، Zenfone 10 جدید شباهت زیادی به نسل قبلی خود حتی در دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارد. با این حال، ایسوس ادعا می کند که این دوربین اکنون می تواند به سیستم تثبیت کننده گیمبال 6 محوره به روز شده دسترسی داشته باشد. به لطف ترکیبی از OIS سخت‌افزاری، الگوریتم EIS بهبودیافته و فوکوس خودکار سریع، کاربران می‌توانند ویدیوهای روان‌تر و عکس‌های واضح‌تری حتی در حال حرکت بگیرند.

Zenfone 10 جدید شباهت زیادی به نسل قبلی خود حتی در دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارد.

Zenfone 10 از جدیدترین پردازنده اسپندراگون ۸ نسل ۲ بهره می برد. همچنین یک گزینه ذخیره سازی بزرگتر UFS 4.0 تا 512 گیگابایت ارائه می دهد. این میزان دو برابر ظرفیت نسخه قبلی و رم سریعتر LPDDR5X تا 16 گیگابایت است. این دستگاه همچنان دارای باتری قدرتمند 4300 میلی آمپر ساعتی است. و علاوه بر 30 وات شارژ سیمی اصلی، از شارژ بی سیم 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

با وجود افزایش جزئی ضخامت آن از 9.1 میلی‌متر به 9.4 میلی‌متر، ابعاد کلی آن همچنان با اندازه‌های 146.5×68.1 میلی‌متر، کوچک است. صفحه نمایش 5.9 اینچی AMOLED همان رزولوشن 2400 × 1080 را خواهد داشت، و ریفرش ریت آن از 120 هرتز به 144 هرتز افزایش یافته و آن را روان تر کرده است.

در قسمت دوربین، سنسور 13 مگاپیکسلی دارای میدان دید 113 تا 120 درجه به جای دوربین فوق عریض قرار گرفته است. سنسور 32 مگاپیکسلی RGBW که توسط دوربین دیافراگم جلو (قبلاً 12 مگاپیکسل) استفاده می‌شد، اکنون دارای زیرپیکسل‌های سفید اضافی برای بهبود سلفی‌های کم نور با وضوح 8 مگاپیکسل است.

بلندگوهای استریو، جک هدفون 3.5 میلی متری و دو میکروفون سازگار با ضبط فضایی OZO Audio نوکیا و کاهش نویز باد همگی در Zenfone 10 تعبیه و تنظیم شده‌اند. همچنین شامل دکمه باز کردن قفل قابل تنظیم با ZenTouch می‌شود. این دکمه به کاربران اجازه می دهد تا اقدامات مختلفی را تنظیم کنند. مثلاً می‌توان دوربین را روشن و خاموش یا از طریق مرورگر به دستگاه دسترسی پیدا کرد. قابلیت NFC دستگاه و مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار بر جذابیت آن افزوده است.

قیمت و دیگر موارد

ایسوس از فناوری جعبه مدولار Connex، به منظور ارائه امکان اتصال کارت سیلیکونی یا پایه شارژر به شبکه سوراخ‌های پشت کیس استفاده می کند. کاربران همچنین می‌توانند یک برنامه خاص مانند یوتیوب را برای زمان‌های اتصال به پایه به‌طور پیش‌فرض انتخاب کنند.

ایسوس برای ارائه کیس های ضخیم تر و بادوام تر با Rhinoshield و DevilCase همکاری کرده است.

در حال حاضر، Zenfone 10 برای پیش خرید در اروپا در دسترس است و قیمت آن از 799 یورو (حدود 870 دلار) شروع می‌شود. این دستگاه در پنج رنگ مختلف سبز، مشکی، سفید، قرمز و آبی عرضه می‌شود. زمان عرضه آن در آمریکا هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.