عرضه وان پلاس Ace 2 Pro با 1 ترابایت حافظه داخلی

وان پلاس در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود OnePlus 12 و OnePlus Ace 2 Pro است.

به گزارش تکناک، طبق شایعات، OnePlus Ace 2 Pro (Chinese consumer electronics manufacturer) به همراه Red Magic 8S Pro و iQOO 11S جزو اولین گوشی‌های هوشمند بهره‌مند از چیپست آیندهSnapdragon 8 Plus  نسل ۲ کوالکام (نام‌گذاری نامشخص) خواهند بود.

به نظر می رسد ویژگی برجسته OnePlus Ace 2 Pro پیکربندی حافظه قابل توجه آن است. بر اساس اطلاعات افشا شده توسط افشاگر Digital Chat Station در Weibo، انتظار می رود این دستگاه دارای 24 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی خیره کننده 1 ترابایت باشد.

مشخصات مورد انتظار  OnePlus Ace 2 Pro

با وجود عدم اشاره به جزئیات خاصی در مورد وجود حافظه مجازی، به نظر می رسد منظور این افشاگر ظرفیت فیزیکی رم دستگاه است. نکته قابل توجه این است که وان پلاس اخیرا نسخه محدود Ace 2 Genshin Impact را با 18 گیگابایت رم فیزیکی عرضه کرده است. OnePlus Ace 2 Pro مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 خواهد بود و ظاهراً با سرعت 3.36 گیگاهرتز تنظیم می‌شود و نوید عملکرد بهتری را می دهد.

علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند دارای یک پنل OLED با لبه خمیده 6.74 اینچی، مشابه OPPO Reno 10 Pro+ خواهد بود. پیش بینی می شود این صفحه نمایش از وضوح 1.5K و ریفرش ریت چشمگیر 144 هرتز پشتیبانی کند و تجربه بصری روانی را ارائه دهد. همچنین طبق شایعات، این دستگاه از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX890 سونی و پشتیبانی از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) بهره می برد.

از نظر ظرفیت باتری، انتظار می رود OnePlus Ace 2 Pro دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی در مورد گنجاندن گزینه‌های شارژ سریع، با امکان شارژ 100 وات و 150 وات وجود دارد.

به طور کلی، اگر این افشای اطلاعاتی و شایعات صحت داشته باشند، OnePlus Ace 2 Pro می‌تواند به عنوان یک گوشی هوشمند با عملکرد بالا با پیکربندی حافظه چشمگیر، نمایشگر خیره‌کننده و قابلیت‌های دوربین پیشرفته ظاهر شود. انتظار می رود این دستگاه اواخر سال جاری عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.