چگونه با مرورگر بینگ کسب درآمد کنیم؟

هنگام جستجوی سریع برای هرچیزی، گوشی  5Gخود را بیرون می آورید، مرورگر خود را باز می کنید و سؤال خود را تایپ می کنید و بلافاصله پاسخ  را دریافت می کنید.

به گزارش تکناک، اگرچه شما زیاد به این موضوع توجه نمی کنید، اما در واقع در پشت صحنه، یک موتور جستجو نتایجی را که می بینید را نشان می دهد.

محبوب ترین موتورهای جستجو گوگل و مایکروسافت بینگ هستند. با این حال، گوگل در مقایسه با بینگ، سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارد. مایکروسافت همیشه تلاش کرده است تا بخشی از ترافیک اینترنت را از گوگل پس بگیرد، که همین مسئله انگیزه ای برای راه اندازی برنامه ای به نام Microsoft Rewards (که قبلاً Bing Rewards نامیده می شد) شد.

ما در این مقاله هر آنچه که باید در مورد این برنامه بدانید را برای شما می گوییم.

برنامه پاداش بینگ چیست؟

مایکروسافت Bing Rewards، برنامه خود را در سپتامبر 2010 راه اندازی کرد تا از طریق جستجوهای منظم بینگ و تبلیغات ویژه به کاربران اعتبار دهد. سپس این اعتبارها می توانند برای چندین جایزه بازخرید شوند. این برنامه در ابتدا محدود به کاربرانی بود که موتور جستجو بینگ را برای اینترنت اکسپلورر دانلود کرده و از آن استفاده می‌کردند. این برنامه در سال 2016 با کمی تغییرات به Microsoft Rewards تغییر نام داد.

شما می توانید با Microsoft Rewards به روش های مختلفی درآمد کسب کنید. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. با بینگ جستجو کنید

گوگل پرکاربردترین موتور جستجوی جهان است که 80 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. Bing.com نزدیکترین رقیب آن است که تنها حدود 15 درصد از بازار را در اختیار دارد. مایکروسافت قطعا دوست دارد بخشی از سهم بازار گوگل را برای خود تصاحب کند. یکی از راه هایی که امیدوار است این کار را انجام دهد، ارائه پاداش به کاربران برای مرور اینترنت با موتور جستجوی بینگ است.

این برنامه به شما این امکان را می دهد که در هر جستجو، سه امتیاز برای 50 امتیاز روزانه برای کاربران سطح 1 و 250 امتیاز برای سطح 2 کسب کنید. علاوه بر این، اگر با استفاده از اج جستجو کنید، 5 امتیاز اضافی در روز برای سطح 1 و 20 امتیاز روزانه برای سطح 2 دریافت می کنید.

حتی اگر از کروم یا هر مرورگر دیگری استفاده می کنید، تا زمانی که از طریق موتور جستجوی بینگ جستجو کنید، امتیاز دریافت خواهید کرد. برای این کار مطمئن شوید که به حساب مایکروسافت خود وارد شده اید، در غیر این صورت جستجوهای شما به حساب نمی آیند. اگر می‌خواهید سریع‌تر سطح خود را بالا ببرید، از بینگ در مرورگر مایکروسافت اج هم استفاده کنید. همچنین شما از جستجوهایی که با استفاده از موتور بینگ در کورتانا نیز درآمد کسب خواهید کرد.

حداکثر تعداد امتیازهای اختصاص داده شده به مرور بینگ، بین دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه تقسیم می شود، بنابراین باید در هر دو پلتفرم وب گردی کنید. برای تلفن همراه، می‌توانید در برنامه بینگ، برنامه Microsoft Edge یا برنامه Launcher مایکروسافت برای اندروید درآمد کسب کنید.

جالب اینجاست که جوایز موبایل به اندازه جوایز دسکتاپ در دسترس نیستند. اگر در منطقه‌ای هستید که جوایز تلفن همراه پشتیبانی نمی‌شود، متاسفانه برای جستجوهای تلفن همراه امتیازی دریافت نمی‌کنید. به عنوان مثال، سطح 1 به شما امکان می دهد تا 50 امتیاز برای جستجوی روزانه به دست آورید که 30 مورد آن به دسکتاپ و 20 به موبایل اختصاص می یابد. اگر در مکانی پشتیبانی نشده باشید، فقط 30 امتیاز را برای جستجوهای دسکتاپ دریافت می کنید. این مسئله بر پاداش مایکروسافت اج نیز تأثیر می گذارد. بنابراین، شما فقط سه امتیاز روزانه اضافی برای استفاده از مرورگر پیش فرض شرکت به جای پنج امتیاز معمول دریافت می کنید.

  1. پیشنهادات سرگرم کننده را کامل کنید

صفحه کسب درآمد مایکروسافت به شما امکان می دهد با انجام کارهای از پیش تعیین شده ساده امتیاز بیشتری کسب کنید. می‌توانید از شرکت در آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها، تکمیل پازل‌ها، پاسخ دادن به سؤالات بعضا بی‌اهمیت و موارد دیگر درآمد کسب کنید. شما برای انجام هر فعالیت، 5 یا 10 امتیاز می گیرید و با تکمیل همه آنها بیش از 100 امتیاز به شما تعلق می گیرد.

یکی دیگر از فعالیت های سرگرم کننده ای که می توانید انجام دهید ست های روزانه است. ست های روزانه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها هستند که می‌توانید قفل پاداش‌های بیشتری را باز کنید. تکمیل چالش‌ها از پیشنهادات روزانه باعث می شود که هر چه بیشتر بدون شکست بازی کنید، امتیاز بیشتری به شما تعلق می گیرد. به عنوان مثال، یک چالش سه روزه به شما 45 امتیاز می دهد و در این مدت امتیازها همچنان افزایش می یابد تا زمانی که به روز 10 برسید، پس از آن هر 10 روز، 150 امتیاز دریافت می کنید. حتی از دست دادن یک روز همه چالش را از بین می برد و باید از نو شروع کنید.

برخلاف مرور وب و انجام بازی‌های Xbox، تکمیل پیشنهادات سرگرم‌کننده در این مرورگر منحصربه‌فرد است، زیرا باید برای انجام کارهایی که معمولاً انجام نمی‌دهید از این مرورگر استفاده کنید. نکته این است که این کارها معمولا سرگرم کننده هستند و به راحتی انجام می شوند و در کمترین زمان آنها را به پایان خواهید رساند. به علاوه، انجام این فعالیت ها راه خوبی برای کاهش استرس پس از یک روز طولانی است.

  1. از فروشگاه مایکروسافت خرید کنید

اگر به حساب مایکروسافت خود وارد شده‌اید، می‌توانید از خرید در فروشگاه مایکروسافت از Xbox و رایانه شخصی ویندوز امتیاز کسب کنید. اگر در سطح یک باشید به ازای هر یک دلار خرید، یک امتیاز و برای سطح دو به ازای هر دلار، 10 امتیاز دریافت می کنید. با این حال، اگر در سطح دو هستید، با اشتراک Xbox Game Pass Ultimate یا Xbox Live Gold، به ازای هر دلار، 20 امتیاز دریافت می‌کنید.

شما از خرید بازی‌های کامل، عناوین درخواستی Xbox One، بازی‌های آرکید و مستقل، افزونه‌های بازی و Game pass، برنامه‌ها، سریال‌های تلویزیونی و موارد دیگر امتیاز دریافت خواهید کرد. همچنین شما از خریدهای سخت‌افزاری مانند رایانه‌های شخصی سرفیس مایکروسافت درآمد کسب می‌کنید، اما این درآمد صرف‌نظر از سطح شما به 1 امتیاز در هر دلار محدود می‌شود. شایان ذکر است که در صورت بازگشت یا انصراف از خرید، امتیاز شما کسر می شود.

  1. در ایکس باکس امتیاز کسب کنید

اگر Xbox دارید، می توانید با انجام چندین کار امتیاز بیشتری کسب کنید. برای شروع، می توانید با انجام بازی های رایگان و انتخاب نسخه های جدید، اجاره سریال های تلویزیونی و دانلود برنامه های جدید امتیاز کسب کنید. اگر عضویت Game Pass دارید، با انجام ماموریت‌های انحصاری، امتیاز کسب می‌کنید. شما می‌توانید ماموریت‌ها را در قسمت عضویت Game Pass و حساب Rewards خود در کنسول پیدا کنید.

خرید بازی در ایکس باکس راه دیگری برای کسب امتیاز است. شما می‌توانید به ازای پرداخت هر دلاری که برای خرید کالاهای دیجیتالی از فروشگاه مایکروسافت خرج می کنید، تا 20 امتیاز دریافت کنید.

همچنین مایکروسافت نظرسنجی‌های ماهانه برای ایکس‌باکس ارائه می‌کند که شما می‌توانید برای دریافت امتیاز، آن‌ها را هم تکمیل کنید. همچنین شما چالش های روزانه را در Xbox دریافت خواهید کرد. اگر مرتباً با این کنسول بازی می‌کنید، می‌توانید در حین بازی، جوایز رایگان نیز دریافت کنید.

سطح وضعیت Microsoft Rewards

Microsoft Rewards دارای دو سطح گسترده به نام سطح 1 و سطح 2 است. در زیر همه چیزهایی که باید در مورد این دو سطح بدانید را برای شما توضیح می دهیم.

سطح 1

این سطح برای هر کسی است که برای اولین بار در Microsoft Rewards ثبت نام می کند. شما برای رسیدن به این سطح باید روزانه حداکثر 50 امتیاز از جستجوها (30 در دسکتاپ و 20 در تلفن همراه) به همراه یک جایزه 5 امتیازی برای استفاده از Microsoft Edge دریافت کنید. همچنین به ازای هر دلاری که در فروشگاه مایکروسافت خرج می‌کنید، فقط 1 امتیاز دریافت می‌کنید. اگر فکر می کنید این عدد زیاد نیست، حق با شماست.

سطح 2

برای رسیدن به سطح 2، باید حداقل 500 امتیاز در یک ماه کسب کنید. اگر این کار را جدی بگیرید، قاعدتا در چند روز باید بتوانید به این سطح برسید. سطح 2 روزانه حداکثر 250 امتیاز (150 در دسکتاپ و 100 در تلفن همراه) برای جستجوهای انجام شده در بینگ و 20 امتیاز برای استفاده از Edge ارائه می دهد. به‌علاوه، به ازای هر دلاری که در فروشگاه مایکروسافت خرج می‌شود، 10 امتیاز و یک تخفیف در هنگام بازخرید امتیاز و سایر پیشنهادات انحصاری دریافت می‌کنید. اگر 100 یا بیشتر جستجوی ماهانه انجام دهید، در سطح 2 باقی خواهید ماند.

نحوه بازخرید امتیاز Microsoft Rewards

کسب امتیاز از Microsoft Rewards یا ثبت نام در این پلتفرم، اگر نمی خواهید از آنها پول دربیاورید، هیچ فایده ای ندارد. شما می توانید امتیازات خود را با اشیاء با ارزش در برگه Redeem در صفحه Microsoft Rewards مبادله کنید. شایان ذکر است که امتیازها فقط در کشوری که به دست آمده اند قابل بازخرید هستند و جوایز موجود به موقعیت مکانی شما بستگی دارد.

این برنامه چندین جایزه را ارائه می دهد که می تواند به طور گسترده در کارت های هدیه، قرعه کشی ها و کمک های مالی گروه بندی شود. اگر امتیاز کافی دارید، می‌توانید آن‌ها را برای کارت‌های هدیه از چندین شرکت و خدمات، از جمله آمازون، برگر کینگ و استارباکس بازخرید کنید، یا در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنید تا شانس برنده شدن جوایز بی نظیری را داشته باشید.

اگر مایل باشید، می توانید امتیاز خود را به امور خیریه اهدا کنید. مایکروسافت به طور خودکار امتیازات شما را به کمک های نقدی برای سازمان مورد نظر شما تبدیل می کند. با این حال، شما فقط می توانید یک سازمان را از گزینه های ارائه شده انتخاب کنید. سازمان های قابل توجه عبارتند از Nature Conservancy، Teach for America و Trevor Project.

با Microsoft Rewards چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

اگر هدف شما کسب درآمد کافی برای پرداخت قبوض، ترک شغل و سفرهای دائمی آخر هفته است، قطعا Microsoft Rewards به شما در انجام این کارها کمکی نخواهد کرد. با این حال، اگر می‌خواهید مقداری پول رایگان به دست آورید و چند جایزه به دست آورید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

برای بازخرید کارت هدیه 5 دلاری به حدود 5000 امتیاز نیاز دارید که به ازای هر امتیاز حدود 0.001 دلار می شود. حالا سوال اینجاست که در چه بازه زمانی می توان این 5000 امتیاز کسب کرد؟ با فرض اینکه شما در سطح 2 هستید، می توانید روزانه 250 امتیاز از تکمیل جستجوها به تنهایی کسب کنید. این مبلغ به 7500 امتیاز در ماه و 90000 امتیاز در سال می رسد. در نهایت این مبلغ 90 دلار پاداش در یک سال است.

هنگامی که مجموعه های روزانه، فعالیت های اضافی، امتیاز خرید و درآمد Xbox را در نظر بگیرید، شما بیش از 100 دلار پاداش سالانه دریافت خواهید کرد. این عدد در سال مبلغ قابل توجهی نیست اما بدک هم نیست.

آیا گوگل هم چیزی شبیه Microsoft Rewards دارد؟

گوگل معادلی برای Microsoft Rewards ندارد و نیازی هم به آن ندارد. کل ایده برنامه پاداش این است که محصولات و خدمات مایکروسافت، به ویژه بینگ و Edge را برای کاربران جذاب تر کند.

از آماری که بالاتر در این مقاله به اشتراک گذاشتیم متوجه شدیم که جستجوی گوگل 80 درصد از بازار جستجو را در مقایسه با مایکروسافت که 15 درصد، در اختیار دارد. البته افراد زیادی در حال حاضر از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند.

آیا Bing ارزش استفاده نسبت به گوگل را دارد؟

فقط مایکروسافت راه‌هایی را برای کسب درآمد با استفاده از مرورگر و موتور جستجوی خود ارائه می‌کند. اما درمورد خدمات واقعی چطور؟ آیا بینگ به اندازه ای خوب است که بتوان به جای گوگل از آن استفاده کرد؟ دریافت نتایج مفید صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) دلیل اصلی استفاده از هر مرورگری است. پاداش ها در مرحله دوم قرار دارند.

مایکروسافت بینگ تاکنون راه درازی را پیموده است و در جستجوهای عمومی به خوبی گوگل است. این مرورگر به اکثر سوالاتی که شما از آن می پرسید را بدون مشکل رسیدگی می کند. هر دو این موتور جستجوها دارای رابط کاربری فوق العاده ای هستند که به شما امکان می دهند روی چیزهای مهم تمرکز کنید.

وقتی صحبت از جستجوی تصویر به میان می آید، بینگ حتی بهتر از گوگل عمل می کند. نکته کوتاه این است که بینگ موتور جستجوی بسیار خوبی است و تجربه خوبی را برای اکثر کاربران ارائه می دهد. با ترکیب آن با ChatGPT و Microsoft Rewards، شاید ارزش آن را داشته باشد که به جای گوگل از بینگ استفاده کنید.

2 دیدگاه برای “چگونه با مرورگر بینگ کسب درآمد کنیم؟

  1. mahsamirzaadeh گفته:

    پست خنده آور که به شعور آدم ها توهین بشه را برای تنها دریافت بازدید اختصاص ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.