عرضه گلکسی S23 FE سامسونگ با دوربین 50 مگاپیکسلی

با وجود اولویت گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 در میان عرضه‌ محصولات آینده شرکت سامسونگ، ممکن است گلکسی S23 FE تنها چند ماه پس از تاشوی قدرتمند نسل بعدی مورد انتظار عرضه شود.

به گزارش تکناک، برخی شایعات حاکی از حذف این مدل مانند Galaxy S22 FE بود، اما دیگر چنین احتمالی وجود ندارد و طبق گزارش‌های چندین نشریه آگاه و قابل اعتماد مانند SamMobile و GalaxyClub این دستگاه عرضه خواهد شد.

ارتقاء دوربین و تاریخ عرضه دور

به گفته این دو منبع فوق الذکر گلکسی S23 FE با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی در دست تولید است. این لنز تنها یکی از چندین دوربین موجود در پشت گوشی خواهد بود و تعداد و مشخصات دیگر لنز‌ها هنوز مشخص نیست.

همچنین هیچ اطلاعات دیگری از لنز‌های پشتی این دستگاه در دست نیست، اما به احتمال زیاد از همان لنز‌های اصلی موجود در گلکسی S23 استاندارد و S23 پلاس در آن استفاده خواهد شد و تجربه عکاسی از جهان اطراف و مهارت های فیلمبرداری در آن نسبت به گلکسیS21 FE عرضه‌شده در اوایل سال 2022 ارتقا خواهد یافت.

آخرین نسخه موجود در بازار خانواده Fan Edition با لنز 12 مگاپیکسلی(مطابق با استاندارد‌های ۲۰۲۳) به همراه سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی و لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض عرضه می شود و دوربینی مناسب اما دور از انتظار و با تجربه خوبی ارائه می‌کند.

متأسفانه، به نظر می رسد گلکسی S23 FE بعدی تا اواخر سال یا اوایل سال 2024 عرضه نخواهد شد. البته، تا آن زمان احتمالا اطلاعات بسیاری از گوشی های فوق پیشرفته سری گلکسی  S24 با تأثیر بسیار بر جذابیت مورد انتظار S23 FE خواهیم شنید.

احتمالا این مسأله یکی از دلایل اصلی عدم محبوبیت گلکسی S21 FE، با توجه به نزدیکی عرضه آن به خانواده گلکسی S22 بود.

آیا گلکسی S23 FE ارزان تر از S21 FE خواهد بود؟

هنوز برای اظهار نظر درباره قیمت زود است، اما سامسونگ برای قرار گرفتن در میان بهترین گوشی های ارزان قیمت 5G جهان در سال جاری یا آیند) باید قیمت S23 FE را بیشتر از مدل قبلی خود تعیین کند.

این مسأله به ویژه در صورتی که شرکت مطابق با گمانه زنی های اخیر تصمیم به تجهیز Samsung Galaxy S23 FE (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) به پردازنده Exynos 2200 در سراسر جهان بگیرد، صادق خواهد بود. این همان تراشه‌ مورد استفاده در خانواده گلکسی S22 به صورت “بین المللی” است و تجربه آن می تواند برای کاربران مدل‌های S23، S23+ یا S23  اولترا مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2، ناامید کننده و تلخ باشد.

S21 FE با قیمت پیشنهادی 699 دلار، مجهز به یک تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 مانند S21، S21+ و S21 اولترا عرضه شد. اما احتمالا می توان امیدوار بود که قیمت گلکسی  S23 FE از حدود 599 دلار شروع شود و با گوشی هایی مانند OnePlus 10T، پیکسل ۷ گوگل و پیکسل ۸ گوگل تا پایان سال 2023 یا ابتدای سال 2024 رقابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.