عرضه گوشی ارزان قیمت Moto E13 موتورولا

گوشی Moto E13 موتورولا

موتورولا از مقرون به صرفه ترین گوشی خود یعنی Moto E13 رونمایی کرد. این گوشی با قیمت تنها 119.99 یورو،مجهز به باتری بزرگ 5000 میلی آمپری ، پشتیبانی از Dolby Atmos و دوربین مجهز به هوش مصنوعی است.

به گزارش تکناک، گوشی Moto E13 دارای طراحی باریک و سبک وزن و دارای درجه ضد آب IP52 است (عموماً در برابر پاشش تصادفی آب محافظت می شود اما ضد آب نیست). این گوشی در سه رنگ مشکی کیهانی، سفید کرمی و سبز شفق قطبی موجود است:. این مدل ظاهر سنتی Moto را با آرم Motorola (American telecommunications company (1928–2011)) در پشت و یک سیستم دوربین ساده و شیک حفظ کرده است.

این گوشی با وزن 179.5 گرمی متعادل (نه خیلی سنگین، اما نه خیلی سبک،)، می تواند گزینه‌ای عالی برای خرید یک گوشی ارزان و لی کار راه انداز باشد.

گوشی Moto E13 در جلو دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD 60 هرتز است . در پشت، گوشی موتورولا E13 دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی (f/2.2، 1.12μm) است که با فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) تکمیل شده است.

هر دو دوربین عقب و جلو مجهز به هوش مصنوعی هستند: هوش مصنوعی می تواند به کاربر در ضبط خودکار با تشخیص لبخند کمک کند و حداکثر 10 چهره را در یک عکس تشخیص دهد.

در جلو، گوشی دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است و می‌توانید از عکاسی خودکار با تشخیص لبخند لذت ببرید. دوربین عقب و دوربین سلفی از فیلمبرداری با کیفیت FHD با سرعت 30 فریم در ثانیه و HD با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند.بلندگوی گوشی موتورولا E13  از ویژگیDolby Atmos در هنگام پخش پشتیبانی میکند.

گوشی Moto E13 موتورولا (شرکت فناوری اطلاعات و مخابراتی امریکایی اسبق) از پردازنده UNISOC T606 processor هشت هسته ای بهره می برد. پردازنده گرافیکی آن ARM Mali-G57 MP1  است و  دارای 2 یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه است که می توان آن را تا 1 ترابایت با کارت microSD افزایش داد. موتورولا E13  به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی مجهز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.