عرضه 2 گوشی جدید هوآوی با قابلیت اتصال به ماهواره

هوآوی در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند جدید در بازار داخلی خود تحت نام سری Nova است.

به گزارش تکناک، این گوشی‌های هوشمند جدید به نام Nova 12 و Nova 12 Pro خواهند بود و شایعات حاکی از آن است که آن‌ها از چیپ‌های داخلی  هوآوی به نام Kirin بهره خواهد برد.

افشاگری جدید در ویبو ، مشخصات کلیدی این دو دستگاه Huawei (Chinese multinational technology company) را فاش کرده است. این خبر از طریق کاربر Moorish Sky به صورت پوستر منتشر شده است و نشان می‌دهد که هر دو به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و با حفاظت از شیشه Huawei Kunlun  مجهز خواهند شد.

مشخصات گوشی هوآوی Nova

در مورد سخت‌افزار، مدل پرو شامل چیپ Kirin 9000S است که در دستگاه‌های Huawei Mate 60 Pro، Mate X5 Foldable و MatePad Pro 13.2 مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، گفته می‌شود که مدل Nova 12 از چیپ جدید Kirin 830 در رده میانی استفاده خواهد کرد. مدل عادی با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع ۸۸ واتی عرضه خواهد شد، در حالی که مدل پرو دارای باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهد بود.

درباره تنظیمات دوربین، مشخص شده است که مدل عادی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل به همراه حسگر 8 مگاپیکسل و حسگر 12 مگاپیکسل است. از سوی دیگر، مدل پرو با دو سنسور 50 مگاپیکسلی، احتمالاً برای دوربین های اصلی و فوق عریض، همراه با سنسور 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

در بخش جلویی، هر دو گوشی هوشمند دارای یک حسگر سلفی 60 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K را خواهند داشت. همچنین، مدل Nova 12 Pro دارای یک حسگر دوربین اضافی در قسمت جلویی است. در نهایت، پوستر نشان می‌دهد که هر دوی این گوشی‌های هوشمند از طریق پیام‌رسانی دوطرفه، قابلیت اتصال به ماهواره را دارا خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.