عرضه گوشی OnePlus Ace 2 Pro با Wi-Fi 7

گوشی OnePlus Ace 2 Pro قرار است در تاریخ 16 آگوست در چین عرضه شود. بر اساس گزارش‌های پیشین، این گوشی هوشمند با هدف عرضه به عنوان یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از OnePlus 11 توسعه یافته است.

به گزارش تکناک، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، تیزر جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می‌دهد OnePlus Ace 2 pro از پروتکل Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند.

با توجه به این پست، به نظر می‌رسد Ace 2 Pro جدید به Wi-Fi 7 مجهز خواهد شد و سرعت وایفای بسیار سریع‌تر و پهنای باند بیشتری ارائه خواهد کرد و کارکرد دستگاه را با سرعت کامل شبکه آسان می‌کند. نکته‌ قابل توجه این است که Wi-Fi 7 هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، اما طبق تیزر، OnePlus Ace 2 Pro، این گوشی هوشمند آینده از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند.

Wi-Fi 7 چیست؟

Wi-Fi 7 هفتمین نسل از فناوری وای فای است و طبق اطلاعات منتشر شده، چهار برابر سریعتر از نسل قبلی خود، Wi-Fi 6E، یه همراه کاهش تاخیر، افزایش ظرفیت و افزایش ثبات است. کاهش تأخیر و قابلیت اطمینان بهبود یافته به برنامه های در حال ظهور مانند VR / AR، بازی های آنلاین، دفتر کار ریموت و رایانش ابری کمک می کند. طبق گزارش های قبلی، Wi-Fi 7 ممکن است در اواخر سال 2024 راه اندازی شود.

طبق گزارش‌های قبلی OnePlus Ace 2 Pro احتمالا دارای یک پنل OLED  ۶.۷۴ اینچی با رزولوشن 1.5K با ریفرش ریت 120 هرتز و شامل باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 150 وات خواهد بود. طبق شایعات، این دستگاه دارای تراشه Snapdragon 8  نسل ۲ کوالکام به همراه 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 است. طبق این اطلاعات لنز‌های این دستگاه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی و واحد فوق عریض 48 مگاپیکسلی به منظور ارائه تجربه عکاسی ممتاز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.