عرضه یک افزونه کاربردی جدید برای بازی EVE Online

خالق بازی EVE Online با مایکروسافت در مورد یک افزونه جدید رایگان اکسل همکاری کرده است تا به بازیکنان کمک کند آمار بازی را پیگیری کنند.

به گزارش تکناک، EVE Online یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های MMO برای کامپیوتر است. شرکت سازنده آن، CCP Games، در سال ۲۰۰۳ آن را راه‌اندازی کرد و از آن زمان به بعد، این بازی MMO فضایی به خاطر جنگ‌های بزرگ داخل بازی که گاهی اوقات بیش از ۱۲ هزار کشتی آنلاین را بر روی یک سرور به نمایش می‌گذارد، شناخته می‌شود.

با این حال، EVE Online به دلیل اقتصاد پیچیده درون بازی خود نیز شناخته شده است. بازیکنان می توانند شرکت هایی تشکیل دهند یا به آنها بپیوندند که شامل یک بازیکن به عنوان مدیرعامل و سایر بازیکنان پست های اجرایی دیگر می شوند. این شرکت ها با تجارت، استخراج منابع درون بازی و حتی با اجرای عملیات دزدی دریایی، تجارت خود را در بازی انجام می دهند. شرکت ها همچنین می توانند جنگ های تمام عیاری را در بازی راه بیندازند.

با چنین اقتصاد گسترده ای، استفاده از صفحه گسترده ای مانند اکسل مایکروسافت برای پیگیری همه چیز منطقی است. امروز شرکت CCP Games افزونه رسمی اکسل را که در همکاری با تیم Excel شرکت مایکروسافت ساخته شده برای پاسخ دادن به نیازهای بازیکنان در EVE Online معرفی کرده است

CCP Games بیان کرد: با دسترسی به داده‌های داخل بازی و یکپارچه‌سازی بدون دغدغه با اکسل، این افزونه قدرتمند فرآیندهای تصمیم‌گیری را بهبود می‌بخشد و اطمینان حاصل می‌کند که همه به آسانی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به داده‌ها دسترسی داشته باشند. با این ابزار در سلاح های خود، بازیکنان می توانند خود را با اطلاعات و دانش برای مدیریت جنگ خط مقدم مسلح کنند، سود خود را به حداکثر برسانند و دستیابی به تسلط بین ستاره ای بپردازند.

برخی از ویژگی های افزونه رسمی EVE Online Excel که از انواع خاصی از پخش کننده ها پشتیبانی می کند عبارتند از:

  • تولید کنندگان: بهبود کارایی تولید، شناسایی مرز سودآوری و کشف فرصت‌های تجاری.
  • معدن‌کاران: با تصمیم‌گیری اطلاع‌رسانی درباره عملیات معدنی و بهینه‌سازی سود خود با محاسبه ارزش سنگ‌های معدنی دست به کار شوند.
  • حامل کننده ‌ها: محاسبه حجم بار، ارزیابی ارزش بار و بهینه‌سازی سود حمل‌ونقل را ساده کنید.
  • اعضای نیروهای اجرایی: پیگیری قرار موجودی، پاداش ماموریت و درآمد ساعتی را برای شناسایی فعالیت‌هایی که بیشترین سودآوری را دارند، انجام دهید.
  • کاوشگران: در جهان زیبای New Eden، درآمد، جمع آوری اقلام و پیشرفت خود را پیگیری کنید.
  • مبارزان PvP: بینش های اساسی در مورد فعالیت، نقش ها، امور مالی و جایگاه اعضا به دست آورید.
  • رهبران شرکت: بینش‌های ضروری درباره فعالیت اعضا، نقش‌ها، مالیات و وضعیت آنها بدست آورید.
  • تمام بازیکنان: با یک بررسی کلی از تمام دارایی‌های شخصی، روند انجام شده در بازی را در مدت طولانی‌تری درک کنید.

کاترین پیجون ، رئیس تیم اکسل مایکروسافت، اظهار داشت: با استفاده از این افزونه، بازیکنان EVE Online می‌توانند بدون نیاز به ابزارهای شخص ثالث داده‌ها را انتقال دهند و مدیریت کنند. از طریق این همکاری، ما بسیار مشتاقیم ببینیم که بازیکنان با سطوح مهارت مختلف EVE Online می‌توانند از اکسل برای بهینه‌سازی مدیریت داده‌ها و به دست آوردن تجربه بهتر در بازی خود استفاده کنند.

افزونه EVE Online برای کاربران دسکتاپ و وب اکسل به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت موجود است. کاربران دسکتاپ می‌توانند با کلیک بر روی زبانه “Insert” در اکسل، سپس کلیک بر روی دکمه ““Get Add-ins”، افزونه EVE Online را پیدا کنند. همچنین کاربران وب می توانند به راحتی با تایپ “excel.new” در نوار آدرس، افزونه را پیدا کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.