عرضه Asus ROG Phone 7 با ویژگی های جذاب

ایسوس قصد دارد که در راستای تولید گوشی های گیمینگ قدرتمند خود، سری جدید ROG Phone 7 را با مشخصات و ویژگی‌های جدید از جمله خنک کننده و ضبط بازی با هوش مصنوعی راهی بازار کند.

به گزارش تکناک، گوشی های موبایل ایسوس ROG Phone 7 و ایسوس ROG Phone 7 Ultimate از بسیاری جهات شبیه به یکدیگر هستند. هر دوی دارای نمایشگرهای 6.78 اینچی FHD با فرکانس 165 هرتز سریع و روان و حداکثر روشنایی 1500 نیت هستند. هر دو شامل جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی می‌شوند. همچنین دوربین عقب هر دو 50 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل و دوربین جلو یک سنسور 32 مگاپیکسلی است و هر دو مدل دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند.

از دیگر ویژگی‌های مشابه در هر دو دستگاه، وجود فناوری  AirTriggers در گوشه‌ها با امکان نگاشت آن در بازی‌ها است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و برجسته گوشی ROG Phone 7 Ultimate ایسوس، امکان استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص لحظات مهم در طول بازی، مانند برد و باخت است. این ابزار جدید با نام X Capture، بخشی از Game Genie است. این قابلیت در حال حاضر تنها برای یک بازی، Arena of Valor، وآن هم  در مناطق منتخب از جمله تایوان، تایلند و ویتنام در دسترس است ولی ظاهراً در آینده از بازی‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین یک سیستم خنک کننده اتاق بخار جدید برای بهبود اتلاف گرما وجود دارد و شامل نوعی خنک کننده مایع می‌شود و CPU با این سیستم و ترکیب حرارتی بور نیترید خنک می‌شود.

تفاوت این تلفن ها در حافظه و رم آنهاست. ROG Phone 7 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 ارائه می‌شود. اما نسخه Ultimate تنها با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

در گوشی موبایل ROG Phone 7 Ultimate ایسوس ، خنک کننده نیز تقویت شده است. این خنک کننده جدید AeroActive 7 از خنک کننده ترموالکتریک نیز پشتیبانی می کند و می تواند دمای سطح دستگاه را تا 25 درجه سانتیگراد کاهش دهد. مانند مدل قبلی، یک دریچه در طراحی گوشی برای اتصال خنک کننده وجود دارد و خنک کننده جدید نیز می‌تواند مانند یک ساب ووفر برای بلندگوهای استریوی جلوی گوشی عمل کند.

رقابت با قابلیت بازی در دستگاه‌های جدید ایسوس، دشوار خواهد بود. قیمت گوشی موبایل ROG Phone 7  به 999 یورو و Ultimate به 1399 یورو می رسد. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این تلفن ها در ایالات متحده وجود ندارد، اما معمولا با چند ماه تاخیر پس از معرفی رسمی، در ایالات متحده عرضه می شوند. اکنون امکان پیش‌سفارش‌ در سراسر اروپا و آسیا وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.