سامسونگ قابلیت جدیدی برای عکاسی ویژه عرضه کرد

سامسونگ در حال معرفی چند ویژگی جدید به برنامه Expert RAW به منظور کمک به کاربران در ارتقاء قابلیت عکاسی خود است.

به گزارش تکناک، برای همه شما علاقه مندان حرفه ای و مشتاق عکاسی، سامسونگ چند اسباب بازی جدید برای بازی در اختیار شما می گذارد. Expert RAW در حال دریافت به‌روزرسانی با ویژگی‌های نوردهی‌های چندگانه و حالت عکاسی نجومی می‌باشد.

به روزرسانی با عنوان “تکنیک های عکاسی ویژه” برای اپلیکیشن دوربین گوشی های هوشمند گلکسی ، برنامه Expert RAW ، در حال ارایه است. این تکنیک‌های جدید تنها برای دارندگان Galaxy S22 که به One UI 5 ارتقاء داده‌اند، به‌صورت بتا ارائه می‌شود.

نوردهی چندگانه:
اولین تکنیک حالت نوردهی چندگانه خواهد بود چیزی که در چند برند چینی مانند ZTE دیده‌ایم، اما برای دستگاه‌های گلکسی ویژگی جدیدی است. سامسونگ بیان می‌کند با حالت چند گانه نوردهی، کاربران دو روش ثبت و چهار روش ترکیبی دریافت خواهند کرد. دو روش ضبط عبارتند از:عکاسی پیوسته Continuous shooting یا حالتی که عکس ها به طور مداوم در فواصل زمانی معین گرفته می شوند و عکسبرداری دستی Manual shooting ،حالتی که می توانید یک به یک عکس بگیرید.
اگر نمی‌خواهید از این تنظیمات استفاده کنید، برنامه به شما اجازه می‌دهد با رفتن به قسمت نوردهی چندگانه و با زدن روی «v» آن‌ها را خاموش کنید.

digikala

در مورد چهار روش ترکیبی دیگر، می توانید انتظار ۴ حالت زیر را داشته باشید:

• Increase (Add)– مقادیر پیکسل هر ورودی را می گیرد و آنها را برای ایجاد نتیجه نهایی ترکیب می کند.
• Average – میانگین مقدار میانگین هر پیکسل را می گیرد و آنها را ترکیب می کند.
• Bright – مقادیر تاریک را حذف و فقط مقادیر روشن را هنگام ترکیب کردن ذخیره می کند.
• Dark- قابلیت برعکس روشنایی عمل می کند و فقط مقادیر تاریک را هنگام ترکیب کردن ذخیره می کند.

عکاسی نجومی
دومین تکنیکی که سامسونگ در سایت انجمن خود به آن اشاره می کند، عکاسی نجومی است. این شرکت بیان می‌کند که عکاسی نجومی شش مرحله را دنبال می‌کند: جستجوی آسمانی، تنظیمات ترکیب‌بندی، تنظیمات دوربین، عکاسی پیوسته، ترکیب‌بندی و پس از ویرایش و تصاویر با کیفیت بالا معمولاً به چندین ده یا بیشتر نیاز دارند تا در طی چند ساعت ترکیب شوند. در نهایت، عکاسان نجومی از تجهیزات تخصصی مانند استوایی برای ردیابی خودکار اجرام آسمانی استفاده می کنند.

این غول فناوری ادعا می کند که حالت عکاسی نجومی آن همه اینها را فراهم می کند. علاوه بر این ابزارها، این شرکت می گوید که راهنمای بررسی صورت های فلکی را ارائه خواهد کرد. با این حال، سامسونگ همچنین بیان می‌کند که برای گرفتن بهترین عکس‌ها، به یک سه پایه برای گلکسی S22 خود نیاز دارید.
اگرچه نوردهی چندگانه و عکاسی نجومی مختص گلکسی S22 است، اما این احتمال وجود دارد که پس از پایان دوره بتا، به سایر دستگاه‌های سامسونگ که رابط کاربری One UI 5 در آنها وجود دارد بیایند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.