فروش جهانی Galaxy Tab A9 و A9 پلاس آغاز شد

سامسونگ اعلام کرده است که جدیدترین تبلت های مقرون به صرفه سری گلکسی A یعنی Galaxy Tab A9 و گلکسی تب A9 پلاس، از امروز در سراسر جهان به فروش می رسند.

به گزارش تکناک، این دو تبلت قبلاً در چند بازار در اوایل ماه جاری آماده عرضه شده بودند و در هفته های آینده به کشورهای بیشتری دسترسی خواهند داشت.

سری دوتایی گلکسی تب A9 برای کسانی است که گلکسی تب اس 9 FE و گلکسی تب اس 9 پلاس FE گران‌تر را نمی‌خواهند و در نتیجه مشخصات ساده‌تری دارند. تبلت A9 مدل پایه است و دارای صفحه نمایش LCD ۸.۷  اینچی با رزولوشن ۶۰ هرتز ۸۰۰× ۱۳۴۰پیکسل است. صفحه نمایش با تنظیم بلندگوی استریو تکمیل می شود.

مشخصات Galaxy Tab A9 و A9 پلاس

تبلت A9 دارای تراشه مدیاتک هلیو G99 است ، ۴ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت رم و تنظیمات ذخیره سازی و دارای یک اسلات microSD است. برای تصویربرداری، یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی در این تبلت وجود دارد. باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی این تبلت را روشن نگه می دارد و ویژگی های اتصال شامل Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۳  و LTE است.

Samsung Galaxy Tab A9 (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) پلاس دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی Full HD+ (x  ۱۲۰۰ ۱۹۲۰پیکسل) LCD با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است و وظایف پردازشی توسط پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ با همان رم و تنظیمات ذخیره سازی مانند Tab A9 انجام می شود. این تبلت دارای چهار بلندگو، دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی در عقب و جلو، باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی و اتصال 5G است.

هر دو تب A9 و Tab A9 پلاس اندروید ۱۳ را با رابط کاربری One UI 5.1.1 سامسونگ اجرا می کنند. با وجود اینکه از قلم S Pen در این تبلت ها پشتیبانی نمی‌شود، اما مدل پلاس از Samsung DeX و ویژگی‌هایی مانند چندوظیفه‌ای با صفحه نمایش تقسیم‌شده با سه برنامه پشتیبانی می‌کند. سامسونگ درمورد این که Tab A9 و A9 پلاس تا چندسال به روزرسانی دریافت خواهند، صحبتی نکرده است اما می‌توانیم فرض کنیم که این دو تبلت به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل را به دو سال دریافت می‌کنند و اندروید 14 و One UI 6.0 اواخر امسال عرضه می‌شوند.

Galaxy Tab A9 و Galaxy Tab A9 پلاس در رنگ‌های گرافیتی، نقره‌ای و آبی سرمه‌ای و در انواع Wi-Fi و LTE/5G موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.