فیلتر کردن چت ها به نسخه اندرویدی واتساپ می آید

با افزایش تعداد مکالمات و مخاطبین در واتساپ، دسترسی به مکالمات مهم می تواند به یک چالش تبدیل شود.برای رفع این مشکل، واتساپ روی ویژگی جدیدی کار می کند که به کاربران اجازه می دهد مکالمات را مستقیماً در لیست چت فیلتر کنند.

به گزارش تکناک، ویژگی جدید در حال حاضر در حال توسعه است و در به روزرسانی های بعدی برنامه راه اندازی خواهد شد.

به گزارش WabetaInfo، نسخه بتا 2.23.14.17 برنامه واتساپ برای اندروید نشان می دهد که این شرکت در حال توسعه ابزار جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد مکالمات خود را به راحتی فیلتر کنند. ویژگی جدید دارای سه فیلتر در بالای لیست چت خواهد بود. جایگزین برگه هایی می شود که اخیراً با نوار ناوبری جدید در پایین جایگزین شده اند.

دکمه‌های جدید به کاربران اجازه می‌دهند چت ها را بر اساس پیام‌های خوانده نشده، مکالمات شخصی و مکالمات کاری فیلتر کنند. این کار باعث می شود تا کاربران راحت تر مکالمات مهم خود را پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. به خصوص اگر تعداد زیادی مخاطب و مکالمه روی پلتفرم داشته باشند.

با این حال، هیچ فیلتری برای چت های گروهی وجود ندارد که برای بسیاری از کاربران واتساپ مفید خواهد بود. حال باید دید که آیا واتساپ در طول توسعه ابزار جدید به اضافه کردن این ویژگی فکر می کند یا خیر.

قابلیت فیلتر چت واتساپ در آپدیت بعدی اپلیکیشن برای همه کاربران قابل دسترسی خواهد بود. واتساپ با این قابلیت جدید گامی دیگر در جهت بهبود تجربه کاربری پلتفرم خود برمی دارد.

به طور کلی، ویژگی جدید یک پیشرفت خوشایند به پلتفرم است و کاربر احتمالاً آن را دوست خواهد داشت زیرا آنها ابزارهای سازمانی بهتری را درخواست کرده اند. ویژگی جدید هنوز یک گام مهم رو به جلو برای واتساپ است. در حالی که نبود فیلتر چت های گروهی یک نقطه ضعف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.