با این اسکیت ها پیاده روی متفاوتی را تجربه کنید

اسکیت های الکترونیکی RollWalk جدیدترین وسایلی هستند که پای افراد را به موتور مجهز و به راحتی تا 32 کیلومتر در ساعت را طی می کنند.

به گزارش تکناک، بیشتر ما علاقه داریم به سرعت از پیاده‌رو عبور کنیم، اما نمی‌خواهیم به زحمت دویدن بیافتیم. اسکیت‌های غلتکی موتوری Pro eRW3 RollWalk به ‌طور ویژه برای چنین حالاتی طراحی شده‌اند.

این اسکیت نیز مشابه اسکیت‌های الکترونیکی Airtrick، با استفاده از بندهای مچ پا و پنجه‌ها با سگک‌های مغناطیسی سریع به کفش‌های کاربر متصل می‌شود. این به این معناست که اسکیت‌ها را می‌توان در مواقعی که نیاز نیست، جدا کرد و در کوله‌پشتی قرار داد. این امر به کاربر  اجازه می‌دهد که با استفاده از کفش‌های معمولی خود به طور عادی راه برود.

هر اسکیت دارای یک قاب آلومینیومی تکه‌ای از آلیاژ 6061، یک موتور 300 وات با توانایی تولید گشتاور 3.2 نیوتن متر، یک باتری لیتیوم یون 3.5 آمپری سامسونگ 18650 و چهار چرخ با لاستیک‌های سیلیکونی به قطر 70 میلیمتر است.

هر دو اسکیت با استفاده از یک کنترل از راه دور بی‌سیم به طور همزمان کنترل می‌شوند و کاربران می‌توانند یکی از چهار سرعت پیش‌تعیین شده را انتخاب کنند که شامل 7 کیلومتر در ساعت، 16 کیلومتر در ساعت، 21 کیلومتر در ساعت یا 32 کیلومتر در ساعت می شود.  این اسکیت ها مجهز به سیستم ترمز الکترونیکی برای توقف است.

ادعا می‌شود که با یک شارژ یک ساعته، احتمالاً با کمترین سرعت، می‌توان بردی 22 کیلومتری را طی کرد. همچنین، تمام لوازم الکترونیکی این اسکیت‌ها دارای استاندارد IPX4 هستند و در برابر آب مقاوم خواهند بود.

هر اسکیت با وزن 2 کیلوگرم، توانایی حمل کاربران با وزن 100 کیلوگرم را دارد. این اسکیت‌ها در حال حاضر از طریق وب سایت RollWalk با قیمت 569 دلار در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.