قابلیت جدید اینستاگرام برای انتشار عکس ها

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌ها را به عکس هاای چرخشی (carousels) اضافه کنند.

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌ها را به عکس های چرخشی (carousels) اضافه کنند.

به گزارش تکناک، مارک زاکربرگ، مدیرعامل Meta، این خبر را از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و گفت که این ویژگی در حال حاضر در چند کشور در دسترس قرار دارد و قرار است در آینده به بیشتر کشورها گسترش یابد.

اگرچه در گذشته، اینستاگرام قابلیتی مشابه برای افزودن آهنگ به عکس‌های تکی داشته است، اما اضافه کردن آهنگ به عکس های چرخشی از لحاظ منطقی بهتر است. با این کار، شما نه تنها در حالت مشاهده عکس تکی، می‌توانید کلیپ موسیقی را گوش کنید، بلکه در هنگام مرور چندین عکس در چرخش برای گوش دادن به آهنگ، زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت.

علاوه بر این، زاکربرگ یادآوری کرد که اینستاگرام در حال تست یک روش برای اضافه کردن موسیقی به نوشته‌ها (Notes) است. نوشته‌ها ویژگی‌ شبیه به AIM دارند که به شما اجازه می‌دهند وضعیت خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌ها را به عکس هاای چرخشی (carousels) اضافه کنند.

در ویدیوی کوتاهی که در کانال زاکربرگ منتشر شده است، می‌توانید مشاهده کنید که این پلتفرم به شما امکان می‌دهد یک بخش از یک آهنگ را به نوشته خود اضافه کنید. این کار تقریباً مشابه اضافه کردن موسیقی به یک پست یا ریل تکی است و دوستان شما قادر خواهند بود نام آهنگ و نام خواننده را بالای نوشته شما ببینند.

هنوز نمی دانیم که این ویژگی ها در کدام کشورها در دسترس هستند و شرکت متا اعلام نکرده که این ویژگی ها در کجا آزمایش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.